Exista ceva gen inhalator antistres?

18-11-2011
sunsolaris2000
Nu este medic/terapeut
sunsolaris2000
Sunt studenta si am 21 de ani. Am avut situatii in care, de stres, fie psihologic fie fizic(surmenaj) nu mai puteam sa respir. Am luat calmante (naturiste) dar dureaza pana isi fac efectul, cel putin ce am luat eu (nu doar un singur fel). Mi-e frica sa nu-mi atace inima sau sa fac diabet pe baza nervoasa, etc. orice nu este curabil. Plus ca am trecut si prin anxietate+atacuri de panica timp de 2 ani si cam de un an sunt scapata de ele(psihoterapie+medicatie). Efectiv simteam ca ma durea si inima cand nu puteam respira de la stres si am avut si dureri intercostale de muschi, un fel de febra musculara cred.

Exista oare un fel de inhalator doar cu oxigen? Am inspirat odata intr-o asemenea situatie dintr-un curent si m-am calmat uitand aproape si de ce eram stresata.

Multumesc! Sanatate sa aveti!
3 comentarii
0
18-11-2011, ora 17:59
eruve
Nu este medic/terapeut
eruve
salut...sincer am avut asemenea probleme si eu, era sa ajung la spital de doua ori..ar putea fi de la stres sau in cazul in care iei anticonceptionale e sigur de la ele.
*In cazul in care e de la stres ia in fiecare zi cate un extraveral te va calma..iei preventiv, sau terapia cea mai buna, petrece mai mult timp cu persoana iubita, iti va lua gandul de la stres...daca nu rezolvi asa iti sugerez sa te duci la un terapeut sau psiholog, daca ai cu cine sa vb despre problemele tale va fi mai bine

* Daca iei anticonceptionale ar fi mai bine sa renunti la ele, iti fac rau inlocuiestele cu altceva( in cazul meu au fost de vina anticonceptionalele impeuna cu stresul, dar acum sunt bine, cand vad ca am o stare de stres foarte puternica iau preventiv un extraveral si ma cuibaresc langa cel iubit da rezultate de fiecare data)
Sanatate multa si noroc !
Eruve
0
19-11-2011, ora 08:23
Dr. Vochescu Carmen
Psihiatrie, Bucuresti
Dr. Vochescu Carmen