disfonie

Buna seara! Ma bucur ca pot comunica, sau primi cateva sugestii, in acest mod.Am fost internata cu diag. 'Gusa polinodulara plonjanta intratoracic, cu fenomene de compresiune'
Sunt operata din 05.09.2014 de tiroida-'Tiroidectomie totala, Toracotomie exploratorie'la Timisoara
Rezultatul histopatologic este NEGATIV.
Sunt inca in medical, chiar daca s-au rezolvat toate problemele medicale, cu exceptia uneia --vocea este inca ragusita, ORL-istul, mi-a spus ca am pareza a corzii vocale drepte.
Problema dureroasa este ca, sunt invatatoare si am nevoie de voce.Mai am trei ani pana la pensie, dar nu doresc sa-mi inchei inca, astfel cariera.
Da-ti-mi, va rog, cateva lamuriri, daca pot sa sper in a-si reveni, cum pot sa o ajut(am avut Prednison, o sapt., Milgama tot timpul, cu intrerupere de o luna, cand am facut B1 si B6 inj.).
M-am gandit, chiar daca pare o fantezie, sa incep semestrul al II-lea, folosind o lavaliera(la guler)sa-mi amplific vocea. Am luat in calcul sa-mi fac si orarul, cu prof. de la clasa, astfel incat sa pot avea cate o ora pauza de voce.V-as ruga sa ma ajutati cu sfaturi !!!
Cu multumiri, V.V.
Sunt operata din 05.09.2014 de tiroida-'Tiroidectomie totala, Toracotomie exploratorie'la Timisoara
Rezultatul histopatologic este NEGATIV.
Sunt inca in medical, chiar daca s-au rezolvat toate problemele medicale, cu exceptia uneia --vocea este inca ragusita, ORL-istul, mi-a spus ca am pareza a corzii vocale drepte.
Problema dureroasa este ca, sunt invatatoare si am nevoie de voce.Mai am trei ani pana la pensie, dar nu doresc sa-mi inchei inca, astfel cariera.
Da-ti-mi, va rog, cateva lamuriri, daca pot sa sper in a-si reveni, cum pot sa o ajut(am avut Prednison, o sapt., Milgama tot timpul, cu intrerupere de o luna, cand am facut B1 si B6 inj.).