diaree care revine des

Am avut in urma cu un an si jumatate o viroza intestinala severa, cu 20 de scaune in prima zi, apoi cu 7, 5 si tot descrescand. problema este ca de atunci cum mananc dulce sau mai multe feluri de mancare combinat, cum am diaree, iau saprosan, smecta sau imodium dar revine si de doua ori pe saptamana. Ce remediu as putea folosi ca sa imi refac flora intestinala sau sa scap de aceste scaune moi repetate? Multumesc.
1 comentarii

rezultatul oricare tip de diaree este distrugerea viliilor intestinale, ceace produce, oarecare intoleranta la anumite alimente, de examplu cea mai des intalnita, intoleranta la lactoza, deacea dupa fiecare episod de diaree, ar trebuii urmat un regim alimentar pentru a crea timp de refacere pentru viililor intestinale, sunt medicatii care ajute refacerea si sunt medicamente care asigure absorbtia substantelor nutritive in acest timp, se pare ca domnavoastra suferiti de diareee cronica, medicatia care folositi nu va fii de folos decat in faza de acutizare, va trebuii sa mergeti la un gastroenterolog care va vor ajuta sa depistati boala de baza.

Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 11diaree de 5 saptamani
- 4dupa operatia de neoplasm col uterin, diaree
- 5sindrom sufebril urticaria si sindrom de malabsortie
- 3Probleme digestive?
- 7Nu diger alimente
- 5ma simt f. obosit, senzatii de voma, diaree cand si cand, ameteli, dureri sub coasta dreapta
- 12Ortoped sau reumatolog??Rog indrumare...
- 7tratament homeopatic - diaree cronica
- 8Stare de disconfort dupa micul dejun
- 4de 5 zile am dureri de burta si diaree
- 1diaree si viermi intestinali
- 2Diaree, durere de stomac, greata, febra, frisoane, durere de cap...
- 4Bolboroseli stomac
- 4Colon iritabil?!
- 0diaree, greata, dureri de cap
- 2Diaree netratata
- 27am febra in continuu cu frisoane, nas infundat, mi s-a umflat gatul si diaree
- 2Diaree și stări de rău, greata