Diane 35 impotriva acneei dar in acelasi beau si mult lapte dulce...

Iau de 5 luni anticonceptionale Diane 35 impotriva acneei dar in acelasi beau si mult lapte dulce si am auzit ca acesta anuleaza efectul unor medicamente. Este valabil acest lucru si in cazul anticonceptionalelor diane35? Multumesc anticipat
4 comentarii

din cate stiu eu, laptele anuleaza efectul antibioticelor.in nici un caz daca o femeie ia anticonceptionale sa nu mai bea lapte?!nu...eu zic sa stai linistita.uita-te cu atentie si pe prospect, ca sunt alte medicamente pe care nu tre sa le iei cu anticonc., nu laptele...

am inceput o noua folie de anticonceptionale acum11 zile si sangerarea continua sa persiste.menstruatia imi venise cu 4 zile inainte de a incepe folia.e prima data cand mi se intampla si sunt un pic speriata.in trecut, de la a2-a pastila sangerarea mi se oprea.a mai patit cineva asa ceva?

am inceput o noua folie de anticonceptionale acum11 zile si sangerarea continua sa persiste.menstruatia imi venise cu 4 zile inainte de a incepe folia.e prima data cand mi se intampla si sunt un pic speriata.in trecut, de la a2-a pastila sangerarea mi se oprea.a mai patit cineva asa ceva?

Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 5tenul sensibil
- 4revitol acnezine este eficient in tratamentul acneii?
- 2Unde pot sa gasesc in tara PLEXION, pt tratamentul acneei??
- 3O incurcatura banala... am uitat sa fac pauza la anticonceptionale
- 9Tratament chisturi ovariene
- 6Cicatrici cheloide in urma unor acnee
- 3Acnee - tratamente
- 7Nerespectarea programului de anticonceptionale
- 3isotrexin gel si skinoren pentru acneea de pe spate
- 4Cosuri in cap
- 1URGENT - Terminare tratament Diane 35 - acum am probleme cu dereglari ale ciclului
- 1Diane 35 sau Melleva 35?
- 3Medicatie acnee
- 1extractul din samburii de grapefruit pt acnee
- 5Acnee sau foliculită cronică
- 1Acnee doar pe obraji
- 0Stafilococ pseudomnas (bacilul pioceanic)