Diane 35 impotriva acneei dar in acelasi beau si mult lapte dulce...
Iau de 5 luni anticonceptionale Diane 35 impotriva acneei dar in acelasi beau si mult lapte dulce si am auzit ca acesta anuleaza efectul unor medicamente. Este valabil acest lucru si in cazul anticonceptionalelor diane35? Multumesc anticipat
4 comentarii
din cate stiu eu, laptele anuleaza efectul antibioticelor.in nici un caz daca o femeie ia anticonceptionale sa nu mai bea lapte?!nu...eu zic sa stai linistita.uita-te cu atentie si pe prospect, ca sunt alte medicamente pe care nu tre sa le iei cu anticonc., nu laptele...
am inceput o noua folie de anticonceptionale acum11 zile si sangerarea continua sa persiste.menstruatia imi venise cu 4 zile inainte de a incepe folia.e prima data cand mi se intampla si sunt un pic speriata.in trecut, de la a2-a pastila sangerarea mi se oprea.a mai patit cineva asa ceva?
am inceput o noua folie de anticonceptionale acum11 zile si sangerarea continua sa persiste.menstruatia imi venise cu 4 zile inainte de a incepe folia.e prima data cand mi se intampla si sunt un pic speriata.in trecut, de la a2-a pastila sangerarea mi se oprea.a mai patit cineva asa ceva?
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 8contraceptivul adecvat persoanelor cu acnee
- 2acnee polimorfa
- 5acnee in urma predison
- 15Mi s-a gasit demodex foliculorum cu o prezenta frecventa
- 8Demodex Foliculorum + Stafilococ Alb Hemolitic
- 7foarte multe cosuri pe fata, gat si spate, la aproximativ 3 luni dupa ce am incetat sa mai iau AC
- 5Acnee - demodex
- 7Acnee rezistenta
- 3durere de burta dupa ce bea lapte
- 2Acnee minora, dar persistenta
- 6cum pot scapa de acnee?
- 1diane 35 si essentiale forte n
- 4Cosuri in cap
- 2Acnee moderată
- 1herpes genital? acnee, micoza? barbat 25 ani
- 0Diane 35 interzis ca anticonceptional in Franta