ROmedic Black Friday:  reduceri la serviciile de promovare a cabinetelor, clinicilor și firmelor medicale

Cresterea in inaltime

28-12-2012
Rares97
Nu este medic/terapeut
Rares97
Buna ziua.Sunt elev, am aproape 16 ani si am cateva nelamuriri.Eu practic volei si mi-am propus sa am o inaltime cat mai favorabila acestui sport.In acest moment am 1.80 cm (fara incaltaminte) si as vrea ca un urmatoarele 6 luni sa mai cresc 3-4 cm sau mai mult daca s-ar putea.In urmatoarele 6 luni o sa am 3 antrenamente pe saptamana de volei si voi face in plus si inot, tot de 3 ori pe saptamana.Tatal meu are 1.76 cm iar mama 1.67 cm.Credeti ca as putea timp de 6 luni de zile facand in fiecare saptamana ce mi-am propus sa cresc cat mi-am dorit sau nu??? (Va rog frumos sa ma ajutati si sa imi spuneti parerea dumneavoastra.Multumesc!!!)
2 comentarii
0
29-12-2012, ora 12:36
otilia107
Nu este medic/terapeut
otilia107
In primul rand trebuie sa ai in vedere faptul ca inaltimea ta este in concordanta cu factorul genetic, acesta fiind decisiv in privinta inaltimii. De regula practicarea de inot, volei, handbal, ajuta la stimularea cresterii in inaltime insa tot factorul genetic ramane decisiv.
Sa cresti 4 cm in 6 luni este foarte mult, mai ales ca deja ai mai mult decat tatal tau, iar baietii de regula sunt un pic mai inalti decat parintele cel mai inalt.
Eu iti doresc sa reusesti sa atingi inaltimea dorita dar nu iti face sperante prea mari ca se va intampla chiar atat de repede- asta daca se va inampla vreodata. Baietii cresc pana la 20 de ani dar nu toti, insa nu neaparat in inaltime, cresterea implica mai multe modificari ale trupului, nu este vorba doar despre inaltime.. Tu te-ai dezvoltat foarte repede, e un pic improbabil sa mai cresti in inaltime avand in vedere dupa cum am spus deja ca esti deja semnificativ mai inalt decat parintii tai..
Succes!
0
01-01-2013, ora 17:30
Rares97
Nu este medic/terapeut
Rares97