caninul drept crescut in sus
Buna ziua.
Am 15 ani si am o problema care ma impiedica sa zambesc si am o mica curiozitate, am caninul drept, crescut in sus, daca ma intelegeti.Vina este a mea, inafara de acel canin la 10 ani ani in momentul acela aveam toti dinti (asa credeam eu), am vazut ca imi cade si am crezut ca este permanent, nu stiu cum m-a trasnit asta si din nervi mi-am pus limba acolo pana cand el e iesit in sus...
Sunt curioasa ce s-ar putea face, inafara de aparat dentar si daca beneficiez de ceva sau am o reducere, datorita faptului ca sunt eleva.Multumesc anticipat!
Am 15 ani si am o problema care ma impiedica sa zambesc si am o mica curiozitate, am caninul drept, crescut in sus, daca ma intelegeti.Vina este a mea, inafara de acel canin la 10 ani ani in momentul acela aveam toti dinti (asa credeam eu), am vazut ca imi cade si am crezut ca este permanent, nu stiu cum m-a trasnit asta si din nervi mi-am pus limba acolo pana cand el e iesit in sus...
Sunt curioasa ce s-ar putea face, inafara de aparat dentar si daca beneficiez de ceva sau am o reducere, datorita faptului ca sunt eleva.Multumesc anticipat!
2 comentarii
Buna ziua! Informatiile date nu sunt foarte clare...probabil caninul este crescut mai spre buza si iese din continuitatea arcadei?! Variante de tratament sunt, dar trebuie sa te vada un medic dentist pentru a evalua situatia ( eventual si pe baza unor radiografii ) si tot atunci ti se comunica ce onorarii sunt.
Da caninul este crescut spre buza. Nu iese, nu este chiar foarte grav, dar ma deranjeaza...
Pentru ca atunci cand zambesc este un mic spatiu intre canin si incisivul central...( nu ma pricep foarte bine la acesti termeni).
In ce consta in aceste tratamente?
Pentru ca atunci cand zambesc este un mic spatiu intre canin si incisivul central...( nu ma pricep foarte bine la acesti termeni).
In ce consta in aceste tratamente?
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.