cand alerg mi se infunda urechile...se desfunda si tot asa
Buna ziua.am 15 ani...fac 16 in iunie sunt elev...am 1m 96
Problema mea este urmatoarea: cand fac efort (un efort mai mare decat a merge ), exemplu fiind cand alerg m-i se infunda urechile...se desfunda si tot asa.dupa ce ma opresc..inca face asa vreo 2 ore.si dupa aceea trece
Am fost la ORL la policlinica si doctorita mi-a spus ca nu am nimic la urechi...mi-a zis ca as avea ceva la nas...dar nu ceva prea rau...si ca totul este de la crestere(eu fiind foarte inalt) si mi-a spus ca vasele mele de sange sunt alungite si de aceea...sunt si destul de slab...din cauza ca fac mult sport...75 KG...
Am mai avut o data problema...1 luna..dar a trecut...acum din nou am de apraope 3 luni...ce pot face?..multumesc
Problema mea este urmatoarea: cand fac efort (un efort mai mare decat a merge ), exemplu fiind cand alerg m-i se infunda urechile...se desfunda si tot asa.dupa ce ma opresc..inca face asa vreo 2 ore.si dupa aceea trece
Am fost la ORL la policlinica si doctorita mi-a spus ca nu am nimic la urechi...mi-a zis ca as avea ceva la nas...dar nu ceva prea rau...si ca totul este de la crestere(eu fiind foarte inalt) si mi-a spus ca vasele mele de sange sunt alungite si de aceea...sunt si destul de slab...din cauza ca fac mult sport...75 KG...
Am mai avut o data problema...1 luna..dar a trecut...acum din nou am de apraope 3 luni...ce pot face?..multumesc
5 comentarii
un control sumar.. nu este suficient
trebue sa faci o audiograma si o timpanograma.. ca sa stii l a ce nivel este problema.
trebue sa faci o audiograma si o timpanograma.. ca sa stii l a ce nivel este problema.
multumesc de raspuns domnule doctor...si acestea 2 in ce constau?...
hiper.. inseamna mai mult !
o mobilitate mai mare.
o mobilitate mai mare.
si daca as avea lichid.ce as putea face?...am citit ceva si cred ca asta e problema...
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.