Asteptare periculoasa?

05-05-2008
Petroiesc Liliana
Nu este medic/terapeut
Petroiesc Liliana
Buna ziua, doresc sa solicit pareri autorizate in ceea ce priveste starea mea, care se manifesta printr-o balonare proeminenta si care persista de mai bine de o saptamana, burta tare si, care parca sta sa explodeze, dureri daca le pot numi asa, insa de mica intensitate si durata si, care creeaza mai mult disconfort si, care sunt variate si apar cand in partea dreapta, cand in partea stanga, cand in jurul buricului, cand sub coaste. Nu am senzatii de greata, nu sunt fumatoare, nu sunt insarcinata. Am varsta de 40 ani.
Va multumesc tuturor acelora care vor dori si vor putea sa ma ajute cu un sfat sau recomandari specializate.
3 comentarii
0
05-05-2008, ora 00:00
FLOARE DE COLT
Nu este medic/terapeut
FLOARE DE COLT
Sunt medic si va recomand ESPUMISAN comprimate masticabile 40mg! Se administreaza 2 comprimate (2x40 mg)seara la culcare!!! Atentie - comprimatele se mesteca!!!
Succes si astept vesti!
0
07-05-2008, ora 00:00
mutunachi23
Nu este medic/terapeut
mutunachi23
aceleasi simptome le am si eu de cateva zile. de pasti am cam abuzat de carne si am luat masa la ore tarzii. am consumat alimente pe care nu prea le consum de obicei.poate avea legatura?
multumesc
0
07-05-2008, ora 00:00
FLOARE DE COLT
Nu este medic/terapeut
FLOARE DE COLT
Daca aveti balonari puteti lua linistita aceeasi terapie, insa avand in vedere ca ati consumat o cantitate mai mare de grasimi animale este indicat sa luati si un medicament care sa favorizeze absorbtia intestinala a lipidelor, de ex. fiobilin de 250mg, 3comprimate/zi!
Aveti si dureri abdominale, greata, varsaturi?
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • De ce stomacul meu ramane plin atat de mult timp?