aparate auditive
Ma numesc Loredana Chiriac si sunt studenta la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor Iasi. Fiindca in ultimul an de facultate mi-am ales ca subiect pentru lucrarea de licenta Sistemul Social in Romania, in deosebi persoanele cu handicap care au nevoie de aparate auditive.
V-as fi recunoscatoare daca ati putea sa imi oferiti raspunsuri la o serie de intrebari legate de sistemul social in Romania.
Intrebarile se refera la persoane care au handicap privind auzul:
- cate persoane cu lipsa totala sau partiala de auz se inregistreaza in Romania?
- care sunt etapele pe care aceasta persoana e nevoita sa le urmeze in scopul de a beneficia de aparat auditiv?
- in cazul in care doctorul ii recomanda un anumit aparat, i se ofera persoanei in cauza ajutor social, subventie din partea Casei de Asigurari de Sanatate sau din partea altei organizatii?
- ce criterii trebuie sa indeplineasca respectiva persoana pt a i se oferi aceasta subventie si cat la suta i se va plati de catre CAS pentru a-si cumpara aparatul auditiv necesar?
- care este costul, in medie, a unui astfel de aparat?
Alte informatii privind acest subiect sunt bine venite.
V-as fi recunoscatoare daca ati putea sa imi oferiti raspunsuri la o serie de intrebari legate de sistemul social in Romania.
Intrebarile se refera la persoane care au handicap privind auzul:
- cate persoane cu lipsa totala sau partiala de auz se inregistreaza in Romania?
- care sunt etapele pe care aceasta persoana e nevoita sa le urmeze in scopul de a beneficia de aparat auditiv?
- in cazul in care doctorul ii recomanda un anumit aparat, i se ofera persoanei in cauza ajutor social, subventie din partea Casei de Asigurari de Sanatate sau din partea altei organizatii?
- ce criterii trebuie sa indeplineasca respectiva persoana pt a i se oferi aceasta subventie si cat la suta i se va plati de catre CAS pentru a-si cumpara aparatul auditiv necesar?
- care este costul, in medie, a unui astfel de aparat?