Anxietate?
Bună ziua,
Incep prin a spune ca sunt studenta în anul terminal și ma confrunt cu anumite stări psihice destul de deranjante, în sensul ca simt ca nu pot face fata la nimic, toate lucrurile ma copleșesc, am stări de plâns interminabile, frica de eșec, amețeli, insomnii, nu am pofta de mâncare și lista poate continua. Întrebarea mea este următoarea, ce as putea avea de fapt și cum as putea trata starea mea, țin sa menționez faptul ca am folosit, la prescrierea medicului, paxetin și am luat cate 1/4 zilnic însă simt ca nu își face nici un efect, ce ar trebui sa fac în continuare?
Incep prin a spune ca sunt studenta în anul terminal și ma confrunt cu anumite stări psihice destul de deranjante, în sensul ca simt ca nu pot face fata la nimic, toate lucrurile ma copleșesc, am stări de plâns interminabile, frica de eșec, amețeli, insomnii, nu am pofta de mâncare și lista poate continua. Întrebarea mea este următoarea, ce as putea avea de fapt și cum as putea trata starea mea, țin sa menționez faptul ca am folosit, la prescrierea medicului, paxetin și am luat cate 1/4 zilnic însă simt ca nu își face nici un efect, ce ar trebui sa fac în continuare?
3 comentarii
Buna. Antidepresivul isi face efectul dupa 2-4 saptamani de tratament. Doza de 1/4 este prea mica. Trebuie sa ajungeti la o pastila intreaga. Efect dupa o luna. Asa functioneaza antidepresivele.
Din ce descrieți pare un sindrom anxios-depresiv. Dacă vreți rezultate mai rapide, încercați să urmați și psihoterapie cognitiv-comportamentală concomitent cu medicația. Comunicați psihiatrului orice schimbare de dispoziție și aveți răbdare ca medicamentele să-și facă efectul.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 71Anxietatea cum se vindeca?
- 20atac de panica - stare anxioasa depresiva (va rog ajutati-ma)
- 7nu inteleg ce se intampla cu mine???
- 20anxietatea se trateaza cu remedii homeopate
- 25Sufar de mai multi ani de anxietate
- 26Tulburare de adaptare; Depresie; Anxietate
- 3sufar de anxietate sau nu?