Amigdale umflate insotite de o secretie alba purulenta
Buna dimineata, am si eu nevoie de ajutorul dumneavoastra.
Am amigdalele foarte umflate si este o secretie ce iese din ele, in locurile in care au fost punctele albe au ramas niste gauri maroni asemanataore cu cojitele de la ranile de piele.
In afara de simptomele descrise anterior, doresc sa precizez ca am gatul foarte rosu, imi este imposibil sa inghit sau sa vorbesc o perioada indelungata de timp.
Pana sa apara aceasta situatie eram o fumatoare inraita, fumam si 2 pachete de tigari pe zi, de cand a aparut aceasta problema am renuntat la fumat.
Am facut gargara cu ceai verde si apa cu sare, nu sunt adepta medicamentelor, de aceea v-as fi recunoscatoare daca mi-ati da o varianta naturista de tratament.
V-am fi recunoscatoare daca mi-ati oferi o adresa de mail unde sa va trimit un video cu amigdalele mele sa vedeti exact despre ce e vorba
Am amigdalele foarte umflate si este o secretie ce iese din ele, in locurile in care au fost punctele albe au ramas niste gauri maroni asemanataore cu cojitele de la ranile de piele.
In afara de simptomele descrise anterior, doresc sa precizez ca am gatul foarte rosu, imi este imposibil sa inghit sau sa vorbesc o perioada indelungata de timp.
Pana sa apara aceasta situatie eram o fumatoare inraita, fumam si 2 pachete de tigari pe zi, de cand a aparut aceasta problema am renuntat la fumat.
Am facut gargara cu ceai verde si apa cu sare, nu sunt adepta medicamentelor, de aceea v-as fi recunoscatoare daca mi-ati da o varianta naturista de tratament.
V-am fi recunoscatoare daca mi-ati oferi o adresa de mail unde sa va trimit un video cu amigdalele mele sa vedeti exact despre ce e vorba
1 comentarii
Poate fi ciuoerca Candida=gargara cu apa cu bicarbonat de sodiu, 4 lingurite+ 500 ml apa fiarta si racita= gargara cu cate un pahar x3/zu, dupa mese, inghititi si 2-3 guri si apoi nu beti si nu mancati 30 minute=15 zile, 15 zile pauza si puteti repeta inca 15 zile.