ameteala, tremur si sange pe nas... + cura de slabire
buna ziua, sunt contabil de profesie si sunt si studenta in acelasi timp. azi am constatat faptul ca imi curge sange din nas si apoi am devenit ametita si imi tremura mainile foarte rau. tin si o cura de slabire dar nu mi s-a mai intamplat pana acum si nu stiu din ce cauza
ma puteti ajuta cu un raspuns?
multumesc
ma puteti ajuta cu un raspuns?
multumesc
4 comentarii
Poate ati facut o anemie din cauza dietei gresite sau poate ati avut doar un puseu de hipertensiunem desi nu cred, pentru ca daca tineti regim ar trebui sa aveti glicemia la valori destul de mici si astfel sa se mentina si tensiunea scazuta.
Mergeti la medicul de familie sa va faca analizele de sange si asa veti descoperi ce este in neregula cu dvs.
Mergeti la medicul de familie sa va faca analizele de sange si asa veti descoperi ce este in neregula cu dvs.
Trebuie intrerupta IMEDIAT cura de slabire!
Sangerarea nazala poate fi provocata de lezarea unui vas sanguin, care poate fi posterior sau anterior. O cauza posibila a leziunii poate fi lipsa vitaminei K, urmare a unei cure de slabire!!!
Este imperios necesar un consult medical cu urmatoarele: test de fragilitate capilara, hemoleucograma, analize de coagulare si numaratoarea trombocitelor. Sau poate fi o rinita alergica cronica, ori un carcinom nazofaringian sau sinusal, pentru care este nevoie de radiografia sinusurilor paranazale si nasofaringoscopia.
Ameteala poate fi urmare a hemoragiei si a curei de slabire.
Referitor la tremuratul mainilor, trebuie un consult de specialitate la un neurolog. Cauza cea mai mica poate fi tot de la cura de slabire, dar exista si riscul de PARKINSON.
CONCLUZIE:
1. INTRERUPEREA CUREI DE SLABIRE!!!
2. CONSULT MEDICAL!!!
Sangerarea nazala poate fi provocata de lezarea unui vas sanguin, care poate fi posterior sau anterior. O cauza posibila a leziunii poate fi lipsa vitaminei K, urmare a unei cure de slabire!!!