Ameteala si orbire temporara
Sunt un student de 21 ani, am fost consultat de un oftalmolog acum 2 sapt. si nu am nici o problema in afara de sensibilitate la lumina. Totusi, cam o data la 10 zile timp de o ora mi se pune o albeata pe ochi(in sensul ca vad foarte rau si daca incerc sa focalizez pe ceva, o lumina alba imi obstructioneaza vederea). In general dupa o ora imi trec toate simptomele, dar cand ma apuca nu mai pot nici sa conduc, trebuie sa ma opresc pe dreapta. De asemenea intervine si o oarecare ameteala. Imi verific tensiunea regulat si este ok.
Nu ma astept la un consult web, vreau doar sa stiu cu ce ma confrunt si cui sa ma adresez.
Nu ma astept la un consult web, vreau doar sa stiu cu ce ma confrunt si cui sa ma adresez.
3 comentarii
Ar trebui sa faci investigatii mai ample la inima...nu e suficient ECG-ul.Se poate ca tensiunea sa fie buna si sa ai alta pb. la inima.
Un fund de ochi ai facut?sa fiu in locul tau as merge si la neurolog...multa sanatate!
Buna dimineata! Simptomatologia descrisa de tine se numeste amauroza fugace ; este necesar un consult oftalmologic complet, investigatii sangvine screening, consult neurologic, angioRMN( afectiune neurologica???), se mai incrimineaza consumul de alcool, tutunul, consumul de medicamente neurotoxice; exista si o amauroza fugace cauzata de spasme vasculare si care apare la aviatori cand schimba regimul de viteza; numai bine
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 4Ameteli aproape in fiecare zi
- 3dureri de maini si picioare + oboseala, ameteala
- 20Probleme respiratorii, stari de obosela si ameteala
- 9probleme cu ochii!
- 4va rog foarte mult un raspuns urgent, multumesc
- 2Ameteala puternica..rog un sfat..o parere
- 5tensiune oscilanta, senzatie de ameteala permanenta, oboseala si greata
- 16Neuro sau ORL?