Am nevoie de un sfat - probleme cu erectia
Buna. Mentionez ca am 52 ani, si am probleme cu erectia. Nu e totala nici cind sunt foarte stimulat si ajutat. Am o casnicie fericita, o sotie cu 13 ani mai tinara, si datorira necesitatilor ei, am acceptat (ocazional) un alt barbat intre noi. Totul pare a fi bine. Ne intilnim cam de doua ori pe an. In rest ne auzim la telefon. Eu, cind sunt linga ea, acasa sau.. oriunde, o doresc si cu privirea. Cind suntem la distanta (eu fiind sofer de cursa) doresc sa o aud povestindu-mi ce isi doreste, cum, unde (pe plan sexual). Ea refuza uneori asemenea discutii. Chiar ne certam pe tema asta. E normal????
3 comentarii
Buna ziua!
Mergeți la urolog și dacă nu sunt probleme medicale încercați să mergeți la un psiholog cu competențe pe psihosexologie.
Cauza poate fi și faptul că vă întâlniți rar și apare anxietatea de performanță din teama că nu puteți fi la înălțimea așteptărilor ei.
Mergeți la urolog și dacă nu sunt probleme medicale încercați să mergeți la un psiholog cu competențe pe psihosexologie.
Cauza poate fi și faptul că vă întâlniți rar și apare anxietatea de performanță din teama că nu puteți fi la înălțimea așteptărilor ei.
Buna ziua,
Aceasta este definitia unei casnicii fericite? ! Unul pe drum si altul in asternut? Cred ca ati inteles gresit niste lucruri, care nu trebuie doar discutate (asa cum faceti dumneavoastra) ci si traite. Este normal ca sotia sa refuze sa vorbeasca despre sex si despre fantezii sexuale pe care...le satisface...cand?! si...cu cine?
Este normal sa aveti probleme de erectie cand viata sexuala este mai degraba una vorbita decat una reala si cand sotia este satisfacuta de catre altcineva.
De fapt problemele nu sunt de natura sexuala ci de natura relationala. Este ceva nepotrivit in aceasta relatie care pe termen lung nu va duce la nimic bun, pentru nici una dintre parti.