alunite in zona genitala
Buna seara.sunt constantin am si eu o rugaminte.in zona penisului mi au aparut cateva alunite care intr-e timp sau inmultit, se pot trata cu ceva anume sau se poate lua vre o masura?va multimesc pentru intelegere.
3 comentarii
0
02-03-2011, ora 02:52
Terapeut Holistic Niculae NicuÅŸor (Mr. Nick)
Medicina naturista, complementara, alternativa
Salve!
Stimate drule/dle Kosy sunteţi sigur că acele formaţiuni sunt aluniţe? Pot fi şi condiloame (vegetaţii veneriene)!
Consultaţi un medic dermatolog, pentru a fi examinat, diagnosticat şi tratat corespunzător. Dacă se va dovedi că acele formaţiuni sunt aluniţe, medicul respectiv vă va recomanda cel mai bun tratament.
_
Dumnezeu să vă binecuvânteze!
Cu iubire creştină şi respect, dorindu-vă toate cele bune,
Mr. Nick
Stimate drule/dle Kosy sunteţi sigur că acele formaţiuni sunt aluniţe? Pot fi şi condiloame (vegetaţii veneriene)!
Consultaţi un medic dermatolog, pentru a fi examinat, diagnosticat şi tratat corespunzător. Dacă se va dovedi că acele formaţiuni sunt aluniţe, medicul respectiv vă va recomanda cel mai bun tratament.
_
Dumnezeu să vă binecuvânteze!
Cu iubire creştină şi respect, dorindu-vă toate cele bune,
Mr. Nick
Buna seara.da parerea mea este ca sunt vegetatii condiloame am avut cateva informatii si acea persoana mi a spus ca a avut si ea ceva de genul meu.Dar n am avut asa ceva pana acum 2 saptamani.Daca ar fi condiloama se poate trata cu ceva anume?va multumesc pentru informatii si pentru indrumare.
0
05-03-2011, ora 01:01
Terapeut Holistic Niculae NicuÅŸor (Mr. Nick)
Medicina naturista, complementara, alternativa
Salve!
Stimate domn, condiloamele, în funcţie de unele particularităţi ale lor şi în funcţie de conduita medicală aleasă de medicul dermato-venerolog, se pot trata prin administrarea orală (prin cavitatea bucală) a unui preparat antiviral, isoporinosine, de pildă, şi prin aplicaţii locale de tinctură de mărul lupului.
Consultaţi medicul, vă rog.
_
Toate cele bune,
Nick