ajutor...va rog.himenul nu se rupe
Buna ziua!...Am 22 de ani.si am o pietena de 8 luni. Ea are 18 ani. Problema este ca de cand am inceput sa facem sex ei nu i-a curs sange niciodata (fiind vrgina inainte sa fim impreuna) si crede ca himenul nu i s-ar rupt. Si am inceput de vreo 6 luni. Este posibil ca himenul sa se fi rupt si sa nu fi curs sange deloc si ea sa nu-si dea seama? Sau este posibil ca dupa atatea luni (si partide de sex) himenul sa nu se fi rupt? Ea zice ca ginecologul i-a spus ca are un himen normal...nu unul elastic. As dori si sfatul unui medic daca imi poate rasunde vreunul. Au mai existat astfel de cazuri? Care ar putea fi problema? As putea fi io de vina.sau ea?
3 comentarii
frate io nu sunt medic dar te intreb daca o doare in timpul actului sau dupa aceea ? daca nu si acutul in sine e normal fara dureri himenul fetii e de mult pe apa sambetei nu ai de ce sa te sperii continuati treaba sange va curge doar o data pe luna de acum inainte :)))
]
]
Nu este o regula sa ii curga sange, unele femei sunt mai "elastice".. Himenul s-a rupt cu siguranta. Avand 22 de ani, banuiesc ca nu esti la primele relatii sexuale, deci ar trebui sa imi dai seama daca o fata a mai intretinut inainteata ta relatii sexuale...
Asa e, se mai intampla sa nu curga sange prima data, poate doar ceva rozaliu si numai cateva pete, nu e o problema asta dar nu inteleg de ce isi face atatea probleme fata ! Parerea mea e ca s-a rupt dupa 6 luni de sex ! Si daca n-a fost sange n-a fost si gata !
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 1himenul nu a fost rupt de penis?
- 6am o intrebare..va rog rasp daca stiti
- 3exista restabilire de himen
- 4nu mi-a curs sange dupa primul contact sexual, nici dupa al doilea...
- 9ajutor urgente si intrebarea de jos cu himenul
- 3himen elastic?
- 4virginitatea