Ajutor!!! colonul meu iritabil se comporta foarte ciudat...

17-02-2019
Ajutor.Help
Nu este medic/terapeut
Ajutor.Help
De 5 ani de zile sufar de "Colon Iritabil" am pus ghilimelele de rigoare deoarece cred ca e un diagnostic pus prost, nu sunt medic, dar colonul meu iritabil se comporta foarte ciudat... adica dureri permanente in fiecare zi de la intensitate moderata pana la "acum lesin" vorba vine:am incercat toate tratamentele posibile :espumisan spasmomen no spa debridat controloc duspatalin normix nolpaza. si nimic nu ma ajuta, de asemenea am luat si tratament de depresie de 2 ani de zile tot il iau si nimic...ca cica asa e bine sa functioneze impreuna...da este adevarat ca fac atacuri de panica din cauza colonului asta "iritabil", dar numai cand sunt intr-un loc gen masina stb sau metrou...si implicit dupa atacul de panica de rigoare se accentueaza si simpltomele si inima mea incepe sa bubuie.ma rog am fost la 20 de doctori si nimic am facut colonoscopie si endoscopie si nu a aratat nimic...viata mea e un total calvar am dureri groaznice in fiecare zi "imi place" sa zic ca zici ca am cancer fara cancer, ma rog cred ca exagerez(la faza cu cancer)...toata partea stanga ma doare de la presiune pe colon stansa sus sub coaste pana la presiune pe inima stanga jos pana la dureri de spate si anus(din cauza diareei extraordinare pe care o am in fiecare zi) sunt umflat ca un balon si repet am niste dureri de ti-e mai mare dragul am momente cand nici nu ma pot ridica din pat, daca puteti sa ma ajutati sa gasesc si eu un doctor super bun care poate sa ma faca si pe mine bine; Simptome : batai neregulate ale inimii (din cand in cand), dureri abdominale de intensitate medie pana la inalta (depinde acum si de pozitia in care stau si cum ma misc acum pot fi bine (adica sa am dureri mai mici) dupa in secunda 2 sa am niste dureri de sa iti bati copiii "imi place" sa zic ca acele dureri sunt pe o scara de la 1 la 10 sunt 11 12; am ajuns la capatul puterilor la 22 de ani si la lim