Scoatere placuta
Buna ziua in urma operatiei pentru fractura de calcaneu am ramas cu o placuta in picior.Va rog sa-mi spuneti la cat timp dupa operatie este indicata scoaterea ei sau daca poate ramane acolo fara sa apara complicatii.Mentionez ca am 42 ani.Va multumesc.
4 comentarii
Buna seara!
Daca nu deranjeaza, placuta poate ramane acolo.
In general, eu scot placile de pe calcaneu undeva dupa 12 luni de la operatie, dar nu este o regula.
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg Glezna si Picior
Daca nu deranjeaza, placuta poate ramane acolo.
In general, eu scot placile de pe calcaneu undeva dupa 12 luni de la operatie, dar nu este o regula.
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg Glezna si Picior
Buna ziua la 1 februarie am un an de la operatie nu am hotarat inca ce sa fac dar v-as ruga sa-mi spuneti la o operatie de scoaterea placutei incizia este la fel de mare ca si la operatia de montare;se face pe acelasi loc;cata spitalizare implica si cata scoatere din campul muncii lucrez ca instalator sanitare si termice.Va multumesc.
Buna ziua!
Este absolut imposibil de elaborat un raspuns concret necunoscand situatia actuala, adica radiografia de control.
De obicei incizia este aceeasi, insa interventia este infinit mai simpla, cu spitalizare minima si doar cateva saptamani de concediu.
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg Glezna si Picior
Este absolut imposibil de elaborat un raspuns concret necunoscand situatia actuala, adica radiografia de control.
De obicei incizia este aceeasi, insa interventia este infinit mai simpla, cu spitalizare minima si doar cateva saptamani de concediu.
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg Glezna si Picior
Buna ziua Va multumesc pentru informatii.
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 3tratament osteoporoza care nu se mai importa.. sfaturi
- 76fractura de calcaneu + dureri accentuate