probleme cu rinichi?
buna ziua. sunt student la medicina si stiu, cred ca am o problema majora. de vreo 2 saptamani merg la sala si in acelasi timp iau si proteine cu creatinina. de o saptamana urinez f dez, odata la ora si noaptea trebuie sa ma scol sa merg la toaleta. la medic nu pot merge pentru ca sunt in anglia. din cate stiu creatinina tine apa in corp... ce as putea avea si ce-mi recomandati? multumesc
6 comentarii
Iti recomand sa consulti o colega care studiaza homeopatia incepand de la anul 2, te va face bine f. repede.
0
01-08-2009, ora 15:22
Terapeut Holistic Niculae Nicuşor (Mr. Nick)
Medicina naturista, complementara, alternativa
Un consult la Nefrologie si daca totul este ok, unul la endocrinologie. ADH-ul, adica hormonul antidiuretic-vasopresina, secretat de neurohipofiza are rolul de a controla excretia de apa din organism, favorizand absorbtia apei.
Creatinina este f nociva pt organism, ai grija! Rinichii sufera, ficatul la fel...ar trebui sa stii!
Toate cele bune;)
Creatinina este f nociva pt organism, ai grija! Rinichii sufera, ficatul la fel...ar trebui sa stii!
Toate cele bune;)
am vorbit cu niste colegi de anu 4 si 5... eu sunt boboc, doar ce am terminat anul 1, stiam ceva de la biochimie dar cei din jur mi-au facut capul mare ca nu am cum sa pun masa fara creatinina doar cu proteinele chiar daca fac sala si acuma e prima data in 4 ani cand iau asa ceva (proteine si creatinina)
no sa mai folosesc creatinina si iau doar proteine ! nick nu pot sa ma duc la nefro sau la endo pentru ca am precizat sunt plecat din tara, si aici si pentru un supozitor imi cer de la medicu de familie trimitere, fiind in vacanta no sa pot face nimika pana ajung in tara la practica.
multumesc frumos:)