Pot sa-mi fac un tatuaj daca am DZ tip 1 ?
Vreau sa-mi fac un tatuaj. Exista vreun risc daca am diabet tip 1?
5 comentarii
Draga mea, de la inceput tin sa spun ca nu am nimic impotriva tatuajelor, dar ar fi mai bine daca ai evita sa-ti faci tatuajul(oricum cred ca te-ai hotarat deja).Daca hotarasti sa ti-l faci trebuie sa anunti persoana care ti-l face, apoi trebuie sa suporti durerea.Va trebui sa il tii acoperit prima zi cand faci dus(sa nu mergi la piscina o saptamana).De obicei deste tatuaj va trebui sa dai o lotiune amolienta pt. piele(cred ca o sa-ti spuna la salon ce trebuie sa faci). Sper ca va iesi frumos.
Multumesc de raspuns elena raluca.De fapt este vorba despre fiul meu care are 21 ani si este destul de hotarat sa-si faca, dar mai intrebam pe unde putem.Ai si tu diabet sau te pricepi din alte surse?Oricum, mersi.
Eu sunt fata d-nei Elena(eu ti-am raspuns), sunt asistent medical si de aceea mi-am permis sa-ti raspund(scuze ca nu mi-am dezvaluit identitatea;eu nu sunt inregistrata pe forum si folosesc id mamei).Din fericire noi nu avem diabet, dar pot sa-ti spun ca zona nu conteaza(de fapt conteaza ca vrea sa si-l faca;ar fi mai bine -nu, dar avand in vedere ca are 21 de ani oricum va hotara el).Cum spuneam va trebui sa anunte persoana care ii va face acest tatuaj ca are diabet, iar dupa aceea va trebui pt.o saptamana sa aiba oarece restrictii(cum am mai spus).Sanatate multa.
La fel si noi:eu am cont si fiul meu nu are. multumesc de raspuns, cred ca si-l va face oricum.
Pacat, cred ca e un baiat frumos si fara acel tatuaj.Sanatate multa.
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 35Diabet zaharat II cu necesar insulinic nou
- 13diabet tip 1
- 9diabet zaharat?
- 16Injectie insulina
- 13Insulina bazala