Pivot de metal
buna ziua
mi s-a decimentat o lucrare cu pivot de metal si coroana de metal. Pe perioada cat am avut aceasta lucrare, ma durea cand mancat ceva mai tare. Ce ma sfatuiti sa o pun la loc sau sa o schimb cu un pivot de fibra de sticla?
mi s-a decimentat o lucrare cu pivot de metal si coroana de metal. Pe perioada cat am avut aceasta lucrare, ma durea cand mancat ceva mai tare. Ce ma sfatuiti sa o pun la loc sau sa o schimb cu un pivot de fibra de sticla?
5 comentarii
Vă sfătuiesc sa faceţi o radiografie :)
Am facut radiografia. Daca se mai poate pune coronita ma sfatuiti sa schimb pivotul si coronita?
Dacă nu a trecut prea mult timp puteţi sa o puneţi la loc. Sunt sigur ca medicul care va trateaza e in masura sa va spuna daca se poate sau nu...
E alegerea dv dacă preferaţi varianta mai fizionomică cu pivot de fibra de sticla/metalic şi coroniţă fizionomică sau varianta nefizionomica.
Ce ar trebui sa va îngrijoreze este durerea când mâncaţi...
E alegerea dv dacă preferaţi varianta mai fizionomică cu pivot de fibra de sticla/metalic şi coroniţă fizionomică sau varianta nefizionomica.
Ce ar trebui sa va îngrijoreze este durerea când mâncaţi...
Multumesc pentru raspuns. Aceasta durere poate fi cauzata de acel pivot din metal?
Pentru a primi un sfat cat mai profesionist va rog sa atasati radiografia pe care o aveti deja facuta.
Durerea pe care o aveati nu este normala si parerea mea este ca ati avut super noroc ca s-a descimentat singur acest pivot cu coronita cu tot. Vi se da clar un semn ca acolo ceva nu este in regula...ce? inca nu v-as putea spune!