Părere medic- Bloc Ramura Dreapta- Admitere in Magistratura
Bună ziua, mă numesc Adrian, am 20 de ani și sunt student la Drept. Am un BRD major/complet(de la naștere), dar care nu îmi provoacă simptome, nu necesit tratament, sunt sportiv, etc. În baremul medical pentru admiterea în magistratură spune că este inapt cel care are ”blocuri atrioventriculare totale fără stimulare cardiacă permanentă”. Mă încadrez la așa ceva? Menționez că nu am suferit nicio intervenție chirurgicală în legătură cu asta.
Aș dori PĂREREA UNUI MEDIC, vă mulțumesc!
Aș dori PĂREREA UNUI MEDIC, vă mulțumesc!
1 comentarii
Bună ziua,
Blocul atrioventricular complet (BAV) înseamnă blocarea conducerii prin ambele fascicule atrio-ventriculare, și drept și stâng. Practic un bloc de ramură dreaptă PLUS un bloc de ramură stângă. Sau alte situații analoge, când blocul este mai sus de ramuri, dar cu același efect. NU este cazul dumneavoastră. În plus, există bloc de ramură dreaptă și la sportivii foarte antrenați (deși am înțeles că la dumneavoastră este congenital).
Dacă aceasta este definția, vă calificați pentru admiterea la institut.
Pentru detalii (sau alte formulări din regulament), puteți desigur să întrebați și la un cabinet de medicina muncii.
Mult succes!
Cu stimă,
Haplea Ioan Stefan.
Blocul atrioventricular complet (BAV) înseamnă blocarea conducerii prin ambele fascicule atrio-ventriculare, și drept și stâng. Practic un bloc de ramură dreaptă PLUS un bloc de ramură stângă. Sau alte situații analoge, când blocul este mai sus de ramuri, dar cu același efect. NU este cazul dumneavoastră. În plus, există bloc de ramură dreaptă și la sportivii foarte antrenați (deși am înțeles că la dumneavoastră este congenital).
Dacă aceasta este definția, vă calificați pentru admiterea la institut.
Pentru detalii (sau alte formulări din regulament), puteți desigur să întrebați și la un cabinet de medicina muncii.
Mult succes!
Cu stimă,
Haplea Ioan Stefan.
Alege-ți medicul și fă o programare!