O Substanta alba de genul iaurtului.AJUTOR!

Ma numesc Razvan si am 18 ani.intampin o problema.nu am avut o relatie intima inca, dar am o problema.sub pielea penisului am o substanta alba, si sunt foarte inhibat de chestia aceasta...niste solutii, opinii sau pareri ar fi bine primite!
2 comentarii

nu sunt medic sau ceva in domeniu..dar in seara asta cautam ceva despre circumcizie si gasind mai multe informatii am gasit geva de genu cum ca cei care nu au fost circumcisi au acea pielita numita preput sub care se "strange" acea substanta alba, uite niste informatii gasite care cred ca te pot ajuta, imi cer scuze daca informez gresit".Preputul este usor de intretinut iar un penis intact este usor de pastrat curat. Preputul de regula nu se retrage complet pentru mai multi ani si nu trebuie fortat. Cand devine complet retractabil, baietii vor fi invatati depre importanta spalarii sub preput in fiecare zi.
Limpezirea usoara cu apa a zonei genitale in timpul baii este suficienta. Sapunul si spalarea excesiva pot irita penisul, care poate conduce la inflamare a glandului (balantita). [24].uite si aresa la care am gasit ca sa poti citi mai multe.bafta :)http://www.cirp.org/pages/parents/FAQ/index_ro.html
Limpezirea usoara cu apa a zonei genitale in timpul baii este suficienta. Sapunul si spalarea excesiva pot irita penisul, care poate conduce la inflamare a glandului (balantita). [24].uite si aresa la care am gasit ca sa poti citi mai multe.bafta :)http://www.cirp.org/pages/parents/FAQ/index_ro.html

nici eu nu-s medic, dar este ceva normal la baieti nu te ingrijora, doar o igiena zilnica cu apa si sapun si inhibitia trece

Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 1secretie vaginala albicioasa, fara miros
- 1secretie alba aproape solida
- 3am o iritatie pe penis si sunt piele se secreta o substanta albicioasa si capul este rosu
- 2ce boala genitala are aceste simptome ?