Nu stiu ce sa mai fac... :(
Buna seara, nu stiu ce sa mai fac. Acum 3 luni am fost diagnosticat cu distonie neurovegetativa, adica atacuri de panica si anxietate. De 2 saptamani a inceput sa ma doare mana si sa nu ma mai intepe aproape deloc inima, dar sa ma doara cand respir. Am mai patit sa ma doara inima cand respiram la inceput, cand am fost diagnosticat. In momentul de fata sunt internat in spital din cauza unor dureri abdominale, credeti ca poate fi tot de la anxietate sau acum chiar e o problema serioasa? Imi e teama sa nu am ceva grav si eu sa cred ca e de la anxietate.
4 comentarii
Anxietatea e o boala. Trebuie tratata. Sunt peste 20 de medicamente la noi in tara care o trateaza. Trebuie sa gasiti unul care vi se potriveste si sa vedeti daca va dispar simptomele.
Sunt calmante, nu vindeca, doar calmeaza. Anxietatea trece in cel putin 3 luni cu un plan facut. Anxietatea nu este o boala, ea nu este reala, are simptome reale dar nu este reala.
In principiu, anxietatea nu este o boala, depresia da.Si eu am anxietate, nici nu stiu de cand.La mine se manifesta prin insomnie, nu stiu daca e cronica sau nu si nici nu ma intereseaza, iar, in trecut, prin cateva atacuri de panica, vreo 5-6.Nu stiam ce sunt, m-am documentat, am aflat ca nu te omoara si de atunci, n-au mai aparut.As mai vrea unul ca "sa simt " acele simptome care, daca stai nemiscat 5 minute si respiri abdominal, trec.Sunt "fan"al benzodiazepinelor, desi stiu ca produc toleranta si dependenta dar le schimb la 2 luni, maximum 3.Acum iau seara bromazepam, o pastila si nitrazepam, hipnotic, o pastila.Dorm 8 ore, bine.Peste o luna trec pe Anxiar si zopiclona(Imovane), hipnotic, juma de pastila ca asta-i mai tare un pic fata de nitrazepam.Si tot asa.Le suport pe toate, nu au niciun efect secundar.Cand vorbesc cu psihiatrul, radem de faptul ca foarte multi se feresc de a lua benzodiazepine ca provoaca dependenta.Pai provoaca daca nu respecti prospectul...