Mi-am luat un aparat de biorezonanta
Ce știți despre biorezonanta?Funcționează?Tocmai mi-am comandat un aparat de 371 lei (77 euro)de pe Ali Express care se folosește personal acasă de către fiecare ex.
Are o oarecare exactitate în rapoartele medicale pe care le scoate ca și rezultat?
Aparatul e gen ții palma pe aparat și scanează în 2 minute și apoi îți zice bolile precum și opțiunile sugestive de tratament, chipurile iti face analize îți zice și colesterolul, cum stai cu ficatul, tiroida, vitaminele, organele etc
Oare este măcar un sâmbure de adevăr în biorezonanta?
Eu unul deabia aștept sa îmi vina sunt foarte nerăbdător mai ales ca sunt pasionat de medicina alternativa dar va mai dura o luna fiindcă vine din China.
Ce credeti despre biorezonanta?
Are o oarecare exactitate în rapoartele medicale pe care le scoate ca și rezultat?
Aparatul e gen ții palma pe aparat și scanează în 2 minute și apoi îți zice bolile precum și opțiunile sugestive de tratament, chipurile iti face analize îți zice și colesterolul, cum stai cu ficatul, tiroida, vitaminele, organele etc
Oare este măcar un sâmbure de adevăr în biorezonanta?
Eu unul deabia aștept sa îmi vina sunt foarte nerăbdător mai ales ca sunt pasionat de medicina alternativa dar va mai dura o luna fiindcă vine din China.
Ce credeti despre biorezonanta?
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 4QSCIO-diagnostic si tratament prin biorezonanta
- 6Cabinet de biorezonanta Bucuresti
- 3Biorezonanta - informatii
- 4Biorezonanta - o modalitate de diagnosticare reala sau o inselatorie?
- 5Diagnosticarea prin biorezonanta magnetica
- 0diagnostic biorezonanta
- 6Biorezonanta?
- 3Ce îți face la biorezonanta?
- 3Biorezonanta vindeca?
- 4Ce îți face la biorezonanta?
- 1Biorezonanta