marie stops - sfaturi
stiti cumva cum sunt medicii de la clinica marie stops?cat de bine arata clinica si mai ales care sunt preturile :D mi'am facut o programare la un contol ginecologic...dar m'au chemat tocmai sambata :( sper sa ma sfatuiti si pe mine!va multumesc anticipat!
4 comentarii
buna sunt selena clinica marie stops e cam scumpa
daca ti-ai facut programare trebuia sa intrebi cat costa si sa spui pt ce te duci.daca nu ai de gand sa dai bani de doua ori adica o data pt control si alta data pt chiuretaj.si daca esti draguta sa imi dai si mie nr ca ma interesez eu ca mi-ar conveni sambata si mie.nr de tel si locatia exacta...
daca ti-ai facut programare trebuia sa intrebi cat costa si sa spui pt ce te duci.daca nu ai de gand sa dai bani de doua ori adica o data pt control si alta data pt chiuretaj.si daca esti draguta sa imi dai si mie nr ca ma interesez eu ca mi-ar conveni sambata si mie.nr de tel si locatia exacta...
nu chiar foarte scumpa...o consultatie m a costat 40ron..da nu prea mi a placut de doctorita care m a consultat..era cam flegmatica:(poate tu ai mai mult noroc si nimeresti pe altcineva sau in alte toane..nr de tel nu l mai stiu, dar gasesti toate info p site ul lor... www.mariestops.ro
carmenpr clinica nu e scumpa e o clinica foarte buna si daca esti eleva si studenta pe baza carnetului de elev student si buletin beneficiezi si de reducere
arata foarte bine clinica e renovata si mie una mi-a inspirat incredere...si am platit mai putin decat la policlinica unde am fst cu trimitere de la medicul de familie si nici bon nu am primit am fst copil aveam 17 ani..speriata sa nu am chisturi sau altele...nu am mai tinut cont si am dat un milion pe 2 analize care la mari stop aveam rezulatu pe loc i as fi platit cu 300mi mai putin si e ceva...
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa: