IMPLANT MAMAR
Buna ziua, am si eu o întrebare referitor la un implant mamar.. As vrea sa îmi pun un implant in viitorul apropriat.. Si as dori sa stiu care sunt medicii cei mai buni ( din Bucuresti), ce implanturi au folosit si un pret orientativ.. Eu stiu pe cineva care sa operat la domnul dr. Parasca Sorin si se înţelege super cu Implanturile mentor folosite de domnul dr. dar am înţeles ca a fost reţinut.. Ştiţi daca încă mai pune implanturi ? Si pe altcineva care sa dus la domnul dr. Marek Valcu si tot implanturi mentor a folosit.. Îmi puteţi da sfaturi referitor la acest lucru si la alţii medici care sunt consideraţi mai buni !! Va mulţumesc si astept rasp voastre!
2 comentarii
Buna ziua, eu mi am pus la dr Marek, maine implinesc o luna de la operatie, inca port banda elastica, nu recomanda bustiera, cica turteste sanii, un san il am frumos iar altul horror, glanda jos, implantul sus. La control mi a spus sa imsist cu masajul, asta fac...sper sa coboare si sa fiu multumita
Il recomand cu drag pe Dr Emanuel Albu, clinica Cinzetta. Costul operatiei a fost destul de mic (2300€) proteze Mentor, anatomic in cazul meu. Am facut aceasta operatie acum o sapatamana si sunt f incantata de rezultatul f natural, si de tot personalul clinici. Dr Albu este de apreciat, se intereseaza periodic de starea mea, aproape zilnic. Il recomand cu drag. Apropo de durere, in cazul meu a fost minima. A doua zi eram in perfecta stare de functionare si am iesit in oras.
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 10implant mamar - recomandari
- 13implanturi mamare, doctor totir?
- 6modificari psihologice dupa implantul mamar
- 0Implant iesit
- 5Implant 400 cc-prea mult? Am nevoie de sfaturile voastre.
- 0implant mamar
- 8Vreau mai multe detalii despre implantul mamar, ajutor!