Gutiera
Salut, sunt student si am nevoie de putin ajutor din partea voastra.. Acum 3 luni am facut un tratament de albire (gutiera care ia forma dintilor si un gel pt albire) prima impresie a fost ceva gen: wow, chiar merge.. povestea sta in felul urmator.. un prieten care a facut exact acelasi tratament, in aceeasi zi cu mine, cu acelasi gel are dinti albi si peste noapte, mie mi se formeaza niste chestii in gura care prin periaj se indeparteaza.. problema e ca sunt nelamurit.. prietenul meu peste noapte spunea ca nu i se formeaza nimic, dimineata are dinti curati.. fara impuritatile acelea pe care le am eu... si nu inteleg dece... de cand am facut tratamentul am o igiena orala normala (la inceput am exagerat recunosc, ma spalam dupa fiecare masa)
am o intrebare: daca pun pasta de dinti cu efect de albire in gutiera mea si las asa peste noapte sa zic.. va afecta cumva sanatatea dintilor mei? gelul de albire e cam scump.. si am de platit facturi si altele..
pasta de dinti imi e accesibila si ma gandeam ca daca pun pasta de dinti cu efect de albire va functiona incet...
eu vreau sa imi pastrez dintii albi, dar periajele pe care le fac nu sunt suficiente..
de aceea doresc sa intreb un medic stomatolog daca este bine sa pun pasta de dinti cu efect de albire in gutiera pe timpul noptii.. Va multumesc!!.
am o intrebare: daca pun pasta de dinti cu efect de albire in gutiera mea si las asa peste noapte sa zic.. va afecta cumva sanatatea dintilor mei? gelul de albire e cam scump.. si am de platit facturi si altele..
pasta de dinti imi e accesibila si ma gandeam ca daca pun pasta de dinti cu efect de albire va functiona incet...
eu vreau sa imi pastrez dintii albi, dar periajele pe care le fac nu sunt suficiente..
de aceea doresc sa intreb un medic stomatolog daca este bine sa pun pasta de dinti cu efect de albire in gutiera pe timpul noptii.. Va multumesc!!.
2 comentarii
FGN, nu te supara, dar nu te "ajuta " nimeni pentru ca probabil nu inteleg ce vreisa spui