greata, lipsa totala a poftei de mancare, durere de picioare, in special zona genunchi
am o problema si nu stiu care este cauza, de o saptamana nu m-ai am pofta de mancare deloc, am greata, o durere in picioare in special in zona genunchilor si cateodata stare de voma, si o durere in piept cand respir, sunt foarte stresat simt o frica imensa care i-mi provoaca insomnii nu pot sa dorm noaptea din cauza gandurilor ca am ceva grav. Ma ingrijoreaza faptul ca nu stiu de unde provin problemele astea. Va multumesc.
11 comentarii
Ai avut o perioada stresanta din punct de vedere psihic? Probleme financiare, in dragoste, la munca etc?
da am un caz foarte grav, un unchi de-al meau are cancer pulmonar si sunt foarte stresat de atunci
Atunci e foarte posibil ca asta sa fie una dintre sursele problemelor pe care le ai..problemele pe plan psihic au foarte des manifestari fizice...de ce iti e frica mai exact?
sa nu am si eu aceiasi problema ca unchiu meu
Nu sunt medic, dar stiu despre genul asta de ganduri..poate te-ar ajuta sa mergi sa faci o radiografie sa vezi ca e totul ok
am facut si rezultatu este ;hiluri si imagini interstiale accentuate bilateral, am fost la doctorul pneumolg si mi-a zis ca este bronsita, sa fie oare adevarat ?
Pai asa ma gandesc. Doctorul stie mai bine...
asa m-am gandit si eu, dar daca nu mi-a zis adevarul ca sa nu intru in panica?
Pai oricum vad ca ai intrat..daca vrei mergi la alt medic sa isi dea cu parerea. Orice crezi ca te-ar linisti.
Cu placere. Eventual poti face topic cu analizele pe forum si poate iti va raspunde un doctor binevoitor si iti va explica in detaliu ce se vede in radiografie. Intre timpIincearca sa mananci bine, sanatos. Somnul e foarte important..
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 9Senzatii ciudate cu greata si ameteli. Help!
- 13greturi, balonari