dureri in calcai
buna, sunt viki am 24 de ani, si de aproximativ o luna am dureri in calcaiul stang, la inceput a fost o senzatie de cioburi in calcai, iar acum mi-a aparut sa spunem'un cui'...doare la atingere si la mers.Ce ma sfatuiti sa fac?
5 comentarii
Buna ziua!
Va rog sa ma scuzati, dar nu am reusit sa inteleg tocmai esentialul: sex, greutate/inaltime, ce tip de incaltaminte purtati, status ocupational si sportiv, eforturi practicate, antecedente traumatice, neurochirurgicale, metabolice, reumatologice etc.
Asteptam detalii relevante.
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg ante-picior
Va rog sa ma scuzati, dar nu am reusit sa inteleg tocmai esentialul: sex, greutate/inaltime, ce tip de incaltaminte purtati, status ocupational si sportiv, eforturi practicate, antecedente traumatice, neurochirurgicale, metabolice, reumatologice etc.
Asteptam detalii relevante.
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg ante-picior
buna ziua!am 24de ani, lucrez ca barmanita, am 1, 60cm si 48 de kg.De obicei port adidasi.In afara aerviciului nu practic nici un sport.
Buna seara!
Suferinta se datoreaza unui cumul de factori: solicitare excesiva a piciorului (stat in picioare, mers pe jos) si incaltaminte inadecvata (toc insuficient de inalt).
Prin urmare, singura posibilitate logica si imaginabila consta in tratarea cauzelor: reducerea drastica a solicitarii fizice si incaltaminte adecvata (exclus adidasi).
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg ante-picior
Suferinta se datoreaza unui cumul de factori: solicitare excesiva a piciorului (stat in picioare, mers pe jos) si incaltaminte inadecvata (toc insuficient de inalt).
Prin urmare, singura posibilitate logica si imaginabila consta in tratarea cauzelor: reducerea drastica a solicitarii fizice si incaltaminte adecvata (exclus adidasi).
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg ante-picior
ok, am intwles ce vreto sa spuneti, dar cu un toc mai inalt nu ar fa e decat sa apese mai tare pe batatura.si am uitat sa specific lucrez 6 zile pe saptamana a cate 9 ore