durere si amorteala la piciorul stang
Buna ziua.Am 21 de ani 58 kg lucrez ca barman iar asta inseamna ca stau foarte mult in picioare.de cateva zile am dureri la pulpa piciorului stang si o simt amortita tin sa mentionez ca am facut acu ceva timp o radiografie iar rezultatul a fost: Hiperlordoza lombara.Pensarea disc L4-L5-S1.SI normale! Ma puteti ajuta cu un raspun va rog? Multumesc frumos
6 comentarii
am uitat sa mentionez k de la genunchi in jos simt o greutate. ca si cum as avea o bucata de carne amorita prinsa de picior!multumesc frumos si ast raspunsul dumneavoastra
Buna ziua!
Va confruntati cu un sindrom compresiv lombar (hernie de disc).
Prin urmare, trebuie sa adoptati o atitudine de repaus cvasi-total cateva saptamani-luni, urmat de sedinte de kineto-terapie (gimnsatica medicala specializata).
Un consult la neurochirurg ar fi salutar.
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg Ante-picior
Va confruntati cu un sindrom compresiv lombar (hernie de disc).
Prin urmare, trebuie sa adoptati o atitudine de repaus cvasi-total cateva saptamani-luni, urmat de sedinte de kineto-terapie (gimnsatica medicala specializata).
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg Ante-picior
Multumesc frumos pt raspuns.Dar asta inseamna ca daca muncesc in continuare ca barman se poate agrava?ca stau foarte multe ore in picioareMULTUMESC INCA ODATA
Buna ziua!
Evolutia este total impredictibila, insa cel mai adesea decurge catre agravare.
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg Ante-picior
Evolutia este total impredictibila, insa cel mai adesea decurge catre agravare.
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg Ante-picior