dupa nasterea de cezariana, are hemoroizi

12-08-2009
patrascoiu
Nu este medic/terapeut
patrascoiu
am si eu o mica, mare problema.nu sunt in stare sa dau un diagnostic chiar daca sunt student la medicina.an mai mic adevarat.am venit in vacanta la sora mea.in spania...si dupa o nastere de cezariana, cu toate ca nare nimika dea face, iau amarut hemoroizi, adevarat ceva cam mari la fund.sambata acuma are botez la copil, si nu poate sa mearga la spital, defapt nu vrea pentru ca stie sigur ca o so bage direct in operatie la cum sunt medicii de aici, este cam cat o nuca din pacate si lung pe zona fundului, anusului, sunt externi, nu interni, nu sangereaza deloc cand merge la toaleta si nici nu o doare.insa cei externi e jale, se vaita tare de ei, si nu vrea sa mearga la spital din cauza unei internari in zi de botez.un sfat va rog, ce ar putea sa ia, sau cu ce unguent bun sa-r putea da...ceva antiinflamator sau anelgezic.? ce anume?
Multumesc!
3 comentarii
0
12-08-2009, ora 20:28
Terapeut Holistic Niculae Nicuşor (Mr. Nick)
Medicina naturista, complementara, alternativa
Uffff...in Spania medicamentele/unguentele au alte denumiri comerciale!
Cel mai bine ar fi sa faca un consult proctologic, dar daca nu poate/nu vrea, sa foloseasca urmatorul tratament timp de minim 7 zile:

3-4 catei de usturoi zdrobiti cu tot cu coaja si un pahar de lapte crud; se amesteca bine usturoiul cu laptele si se aplica comprese. Durerea dispare chiar de la prima compresa, iar in 4-7 zile hemoroizii se retrag. Compresele se aplica de regula seara!

Ca unguente, poate sa foloseasca Hemorzon, Ultraproct, Hemorsal (conform prospectului aferent) etc., dar nu stiu daca se numesc asa si-n Spania!!!

Totusi, cel mai indicat este consultul proctologic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Multa sanatate;)

In speranta ca ti-am putut fi de folos, cu placere si respect,
NICK;)
0
13-08-2009, ora 12:38
patrascoiu
Nu este medic/terapeut
patrascoiu
cu tot respectul iti multumesc din nou nick:)