Dismenoree
Buna.sunt una din "fericitele" femei care in primele zile ale menstruatiei prezinta dureri ingrozitoare abdominale.NU stiu ce sa mai fac.Nu pot sa dorm noaptea.Am luat toate analgezicele posibile de la algocalmin, nurofen, no-spa, spasmocalm, sarydon...va rog ajutati-ma
3 comentarii
Daca ai toate analizele bune si totusi persista dismenoreea, poti incerca sa iei inainte cu 2-3 zile si in timpul menstruatiei, de 2-3 ori pe zi 10 picaturi de tinctura de salvie. Scrie si pe prospect. Mai exista si alte remedii naturiste, dar eu iti spun numai de ce sunt sigura. De asemenea, ceaiul de coada soricelului, o cana pe zi, baut o perioada, face mult bine. Si mai ales miscare cat mai multa (nu in zilele dureroase...)!
nu pot sa te ajut cu un diagnostic pt ca nu sunt medic.eu am o cumnata cu aceeasi problema care a fost la gine si nu i-a descoperit nimic.sfatul meu este sa mergi la un gine sa ii povestesti starea ta si pana atunci iti pot recomanda pt dureri AULIN.
MULTA SANATATE
MULTA SANATATE
Mergi la ginecolog.O prietena de-a mea avea la fel si i-a recomandat niste anticonceptionale usoare care i-au reglat si menstruatia si durerile din timpul ei.Si mai poti incerca, incepand cu 2 zile inainte, cat si pe perioada menstruatiei sa iei calciu.
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 3dureri la menstruatie, usturime la urinare
- 2dureri menstruale
- 1dureri la menstruatie
- 6efecte adverse la anticonceptionale! va rog mult ajutati-ma!
- 12sarcina, ciclu menstrual neregulat
- 10as dori sfatul unui medic psihiatru
- 3Yasmin si durerile menstruale
- 6dureri in timpul ciclului menstrual - sfaturi
- 11menstruatie cu dureri!
- 3Ma puteti ajuta?
- 0Dureri menstruale ?! dupa excitatii sexuale
- 3Terapia cu miere in infertilitate, dismenoree si frigiditate
- 4Crampe la STOMAC in timpul menstruatiei