Dismenoree

26-01-2009
lol-la
Nu este medic/terapeut
lol-la
Buna.sunt una din "fericitele" femei care in primele zile ale menstruatiei prezinta dureri ingrozitoare abdominale.NU stiu ce sa mai fac.Nu pot sa dorm noaptea.Am luat toate analgezicele posibile de la algocalmin, nurofen, no-spa, spasmocalm, sarydon...va rog ajutati-ma
3 comentarii
0
26-01-2009, ora 14:45
Teodora M.
Nu este medic/terapeut
Teodora M.
Daca ai toate analizele bune si totusi persista dismenoreea, poti incerca sa iei inainte cu 2-3 zile si in timpul menstruatiei, de 2-3 ori pe zi 10 picaturi de tinctura de salvie. Scrie si pe prospect. Mai exista si alte remedii naturiste, dar eu iti spun numai de ce sunt sigura. De asemenea, ceaiul de coada soricelului, o cana pe zi, baut o perioada, face mult bine. Si mai ales miscare cat mai multa (nu in zilele dureroase...)!
0
26-01-2009, ora 14:47
iris82
Nu este medic/terapeut
iris82
nu pot sa te ajut cu un diagnostic pt ca nu sunt medic.eu am o cumnata cu aceeasi problema care a fost la gine si nu i-a descoperit nimic.sfatul meu este sa mergi la un gine sa ii povestesti starea ta si pana atunci iti pot recomanda pt dureri AULIN.
MULTA SANATATE
0
26-01-2009, ora 15:15
morena1r
Nu este medic/terapeut
morena1r
Mergi la ginecolog.O prietena de-a mea avea la fel si i-a recomandat niste anticonceptionale usoare care i-au reglat si menstruatia si durerile din timpul ei.Si mai poti incerca, incepand cu 2 zile inainte, cat si pe perioada menstruatiei sa iei calciu.
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Dispozitivul care ar putea fi eficient în eliminarea durerilor menstruale
  • Care este cauza de apariție a crampelor menstruale?
  • Durerile menstruale severe pot fi principalul simptom al endometriozei