Cum scap de cearcane?
Buna ziua! Sunt Alex, am 22 ani si ma confrunt cu o problema caruia nu cred ca ii voi gasi vreodata o solutie insa merita sa incerc si aici, poate voi primi niste sfaturi utile. Problema mea este ca am CEARCANE permanente si nu dispar oricat de mult as dormi. Am citit nenumarate lucruri despre acestea, ca apar in lipsa odihnei suficiente, a consumului de alcool si tutun. etc. Frustrarea este si mai mare pentru ca eu nu sunt fumator, nu consum alcool (decat rareori), dorm suficient, consum foarte multa apa, fac mult sport (sunt student la Facultatea de Educatie Fizica), deci as putea spune ca nu ar trebui sa cunosc notiunea de "cearcane". Mostenite genetic nu cred ca sunt pentru ca parintii mei nu se confrunta cu aceasta problema. M-am saturat sa am aceste pete urate in jurul ochilor, care ar da de inteles faptul ca sunt cel mai mare betiv si drogat, care nu doarme noptile.
Au inceput sa reprezinte o obsesie si sa fiu invidios pe persoanele care nu au cearcane, ba care chiar sunt si consumatoare de alcool, tutun si isi pierd noptile, fara a se odihni suficient.
Am incercat si tratamentul cu felii de castraveti, cartof crud, pliculete de ceai de musetel si alte dracovenii, + creme hidratante pe care le folosesc zilnic. Am ajuns sa fiu complexat de felul cum arat din cauza acestor cearcane.
Au inceput sa reprezinte o obsesie si sa fiu invidios pe persoanele care nu au cearcane, ba care chiar sunt si consumatoare de alcool, tutun si isi pierd noptile, fara a se odihni suficient.
Am incercat si tratamentul cu felii de castraveti, cartof crud, pliculete de ceai de musetel si alte dracovenii, + creme hidratante pe care le folosesc zilnic. Am ajuns sa fiu complexat de felul cum arat din cauza acestor cearcane.
3 comentarii
Fa-ti examenul coproparazitologic ca la carte, de 3 ori, asa cum este explicat pe Internet.
Cearcanele mai mult ca sigur sunt de la geardia.
Cearcanele mai mult ca sigur sunt de la geardia.