Buze extrem de uscate
Buna ziua! De aproximativ 2 ani buzele mele sunt extrem de uscate si se cojesc de aproximativ 3 ori pe zi.Chiar daca se decojesc si par sa fie bine pentru cateva ore, mai apoi se usuca si o iau de la capat.Am incercat cam tot ce se gaseste pe piata, de la balsamuri ieftine la cele scumpe dar din pacate in zadar.Din aceasta cauza s-a dezvoltat si cheilita angulara care este destul de dureroasa pentru cei ce sunt in aceeasi situatie.
Ce mi se pare ciudat este ca pana acum ~ 8 luni problema era doar la buza inferioara, cea superioara fiind complet neafectata.Intr-o zi totusi am descoperit ca si jumatatea stanga a celei superioare a inceput sa se cojeasca.Pana in ziua de azi jumatatea dreapta este complet ok, nu este uscata, nu se cojeste, absolut nimic.
As dori sa va intreb daca s-a mai confruntat cineva cu o problema similara, ce ar putea fi si ce as putea face in aceasta privinta.
De asemenea, in cazul in care detaliile de genul sunt relevante, doresc sa adaug ca nu fumez, nu respir pe gura, schimbarea dietei nu a prezentat vreo schimbare, nu iau medicamente, etc.
Va multumesc si va doresc o zi frumoasa!
Ce mi se pare ciudat este ca pana acum ~ 8 luni problema era doar la buza inferioara, cea superioara fiind complet neafectata.Intr-o zi totusi am descoperit ca si jumatatea stanga a celei superioare a inceput sa se cojeasca.Pana in ziua de azi jumatatea dreapta este complet ok, nu este uscata, nu se cojeste, absolut nimic.
As dori sa va intreb daca s-a mai confruntat cineva cu o problema similara, ce ar putea fi si ce as putea face in aceasta privinta.
De asemenea, in cazul in care detaliile de genul sunt relevante, doresc sa adaug ca nu fumez, nu respir pe gura, schimbarea dietei nu a prezentat vreo schimbare, nu iau medicamente, etc.
Va multumesc si va doresc o zi frumoasa!
3 comentarii
Buna ziua,
Mergeti la un medic dermatolog pentru stabilirea diagnosticului si recomandarea unor analize de laborator.
O zi buna,
Dr Claudia Artenie