Alimentatia bebelusilor de 3 luni
Buna ziua, am o fetita de 3 luni si avem probleme la mancare. La unele mese refuza sa pape sau scuipa lapticul ( este cu formula alimentata ) sau mananca la intervale de 5-6 ore. Mentionez ca si atunci cand papa, bea 150ml. De obicei noaptea nu sunt probleme. Ce pot sa fac, doctorita de familie spune ca trebuie sa o fortez, in pauza dintre mese bea ceai. La cantarirea de la 2 la 3 luni, a luat doar 450g in greutate.
5 comentarii
Nu sunt medic si nu vreau sa-mi dau cu parerea aiurea, dar iti spun ce sfat mi-a dat un pediatru grozav:copilul stie cel mai bine cand ii e foame si cat vrea sa manance.Studiile din ultimii ani au dovedit ca cel mai corect e sa hranesti cu lapte exclusiv sugarul pana la 6 luni, indiferent daca vorbim despre lapte praf sau de la san(fara apa sau ceai).Poate un medic iti va raspunde aici pe forum, dar iti recomand doua site-uri care au ca specific pediatria:PEDIASAN si PEDIATRU DE BUZUNAR, unde gasesti mult mai multe informatii despre tot ce tine de alimentatie/ingrijire/boli...etc. si medicii raspund destul de repede.
p.s. mi se pare aiurea ca un medic sa-ti recomande sa fortezi un copil sa manance
p.s. mi se pare aiurea ca un medic sa-ti recomande sa fortezi un copil sa manance
Buna Bestyutza! Iti multumesc mult de sfat. Si mie mi se pare aiurea sa o fortez. Astazi am sunat doctorita si i-am spus ca si ieri a mancat doar vreo 500 de ml si mi-a spus sa-i iau ceva vitamine " Visol " dar sa citesc prospectu sa vad cum se administreaza la bb. Deci ea habar nu are cum. Oricum am vb cu alt pediatru sa-mi mut papusa la ea dar nu pot numai cand face 6 luni ca asa ma " obliga " Casa de Sanatate sa stau cel putin 6 luni la medicul la care am inscris-o. Fara suparare dar unii medici de familie chiar nu au nici o taina cu ceea ce inseamna medicina si noi le incredintam lor viata bebelusilor nostrii.