Cate kg trebuie sa am la 1.70 inaltime?
Saru'mana!Am 15 ani, 1.70 inaltime si in jur de 70-72 de kg!Cate kg trebuie sa am la 15 ani?Va multumesc!
2 comentarii
0
19-08-2015, ora 07:33
Terapeut Carmen Meresz
Diabet zaharat, nutritie si boli metabolice, TIMISOARA
Buna,
Majoritatea persoanelor considera ca, Kg sunt relevante pentru a stabili un surplus sau deficit de greutate.
E adevarat ca nu trebuie ignorat nr de kg, dar cel mai important este ce contin acele kg.
Trebuie sa faci o analiza a compozitiei corporale in care poti vedea care este cantitatea de tesut gras, masa musculara, hidratare..etc.
In functie de aceasta analiza poti rezolva dezechilibrele existente.
Daca ai 1, 70 si 70 de kg si ai o masa musculara de 70-75% din greutate este foarte bine, dar daca din cele 70 de kg, masa musculara este doar de 40% si restul tesut adipos sau grasime viscerala in exces, nu este bine.
Acum intelegi?
Sanatate!
Majoritatea persoanelor considera ca, Kg sunt relevante pentru a stabili un surplus sau deficit de greutate.
E adevarat ca nu trebuie ignorat nr de kg, dar cel mai important este ce contin acele kg.
Trebuie sa faci o analiza a compozitiei corporale in care poti vedea care este cantitatea de tesut gras, masa musculara, hidratare..etc.
In functie de aceasta analiza poti rezolva dezechilibrele existente.
Daca ai 1, 70 si 70 de kg si ai o masa musculara de 70-75% din greutate este foarte bine, dar daca din cele 70 de kg, masa musculara este doar de 40% si restul tesut adipos sau grasime viscerala in exces, nu este bine.
Acum intelegi?
Sanatate!
Saru'mana!Cum se face analiza compzitiei corporale?
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 3excesul de uree influenteaza greutatea
- 4mentinerea greutatii
- 3greutate stranie
- 5Pentru cei care au probleme de greutate
- 1probleme cu greutatea