Ajuta acupunctura in tratarea cancerului?Dar homeopatia?
Buna ziua,
Sotul meu a fost operat, anul trecut de cancer sublingual, dupa operatie a facut 25 de sedinte cobalto terapie, s-a simtit bine numai ca nu a mai putut folosi proteza.
Exact la un an a recidivat in exterior sub barbie in ambele parti.a fost operat din nou, dintr-o parte a reusit sa-i scoata tot si din alta numai o parte, pe motiv ca este printre venele de la gat si nu se poate.
Imediat a inceput citostatice 5 sedinte.Dupa 5 saptamai iar 5 sedinte dupa care s-a simtit f.rau.Acum ar trebui sa mearga iar la citostatice si refuza categoric, spunand ca numai rezista.
A trecut pe naturiste:acupunctura, homeopatie, suplimente naturiste din plante, e mai optimist atata tot ce observ.
Ce parere aveti i se v-a agrava boala daca a renuntat la citostatice????
Poate stie cineva, s-a intalnit cu asa ceva.
Va rog mult, din suflet raspundeti.mi -
Locuiesc in Budapesta si conditiile la clinica sunt f bune, medicul ce l-a operat este f bun, dar inzadar pt sotul meu.
multumesc
Sotul meu a fost operat, anul trecut de cancer sublingual, dupa operatie a facut 25 de sedinte cobalto terapie, s-a simtit bine numai ca nu a mai putut folosi proteza.
Exact la un an a recidivat in exterior sub barbie in ambele parti.a fost operat din nou, dintr-o parte a reusit sa-i scoata tot si din alta numai o parte, pe motiv ca este printre venele de la gat si nu se poate.
Imediat a inceput citostatice 5 sedinte.Dupa 5 saptamai iar 5 sedinte dupa care s-a simtit f.rau.Acum ar trebui sa mearga iar la citostatice si refuza categoric, spunand ca numai rezista.
A trecut pe naturiste:acupunctura, homeopatie, suplimente naturiste din plante, e mai optimist atata tot ce observ.
Ce parere aveti i se v-a agrava boala daca a renuntat la citostatice????
Poate stie cineva, s-a intalnit cu asa ceva.
Va rog mult, din suflet raspundeti.mi -