Psiholog Băileșteanu Roberta Mihaela

Programare
  • Telefon: 0755.034.328
  • Localitate: Cluj-Napoca (Cluj)
  • Loc de muncă actual: Clinica Hope (Sediul 1: Str. Graului Nr 21, sect 4 | Sediul 2: Str. Virgil Plesoianu Nr 79A, sect 1 | Sediul 3: Str. Sf. Stefan Nr. 7, sect 2 | Sediul 4: Str. Padurii 9A, Cluj-Napoca | Sediul 5: Str. Basota, nr. 2)
  • Specialitate: Psihologie
  • Specialitate secundară: Psihoterapie
Băileșteanu Roberta Mihaela

Psiholog Roberta Mihaela Băileșteanu este, de asmenea, terapeut ABA si Absolventă a Facultații de Sociologie și Psihologie, specializarea Psihopedagogie specială.

 

”Sunt o persoană serioasă, optimistă și dezinvolta. Am ales această specializarea, deoarece îmi place să lucrez cu persoanele cu nevoi speciale, în deosebi cu copiii.”

 

 

 

EXPERIENTA PROFESIONALA
  • Terapeut ABA Cabinet Individual de Psihologie Ticu Ioana , Cluj-Napoca
  • Shadow , Cluj-Napoca, Însoțitor al unui copil cu CES. Participarea la terapiile logopedice.
  • Voluntar- Centru de Intervenție Timpurie, Fundația de Abilitare “Speranța”, Timișoara, Timișoara, Însoțitor la orele de curs ale unui elev cu cerințe educative speciale (CES). Partciparea la terapiiile prin muzică.
  •  
  •  
  •  

 

EDUCATIE SI CALIFICARI
  • Atestat liberă practică-psiholog competențe în psihopedagogie sep 2021 – Colegiul Psihologilor din România
  • iMaster- Terapia Limbajului și audiologie educațională – Universitatea Babeș-Bolyai Cluj-Napoca, Cluj-Napoca
  • Diplomă de licență-Psihopedagogie specială de la Universitatea de Vest din Timișoara, Timișoara, Domeniul de studiu: Educație – Știința educației:
  • Lucrarea de diplomă : Influența meloterapiei în dezvoltarea emoțională și stimularea cognitivă a copiilor cu TSA
  • Discipline principale studiate: Psihopedagogia copiilor cu dificultați de învățare, introducere în psihodiagnostic, fundamentele psihologiei, fundamentele pedagogiei, fundamentele psihopedagogiei speciale, tulburări de dezvoltare, psihologia educației, psihologia dezvoltării, psihopedagogia deficienților de văz, psihopedagogia copilului cu tulburări emoțional comportamentale, introducere în logopedie, psihopedagogia deficienților de auz, terapia tulburărilor de limbaj, terapia ocupațională, psihodiagnosticul persoanelor cu dizabilitați, educația copiilor supradotați, introducere în psihoterapie, psihopedagogia deficienților neuromotori, consiliere familiala, Braille, LMG (Limbaj mimico‑gestual)
  CURSURI
  • sept 2020: Curs RBT-REGISTERED BEHAVIOR TECHNICIAN: Cunoasterea principiilor teoretice ale analizei aplicate a comportamentului, implementarea corecta a planului de interventie realizat de coordonator.
  • 2. apr 2021 – prezent: Curs Terapie adleriană și terapie prin jos in cadrul Clinicii Hope

    3. sept 2020 – 2020: Curs formare PECS:                                                                    

    • Curs de formare în metoda PECS pentru specialiștii implicați în activitațile cu copiii afectați de autism sau alte tulburări de dezvoltare.
    • Principiile Analizei comportamentale aplicate (ABA) funcționale.
    • Componentele cheie ale Abordării Pyramid pentru a crea medii educaționale eficiente. Cele 6 faze PECS, când începem și cum mergem mai departe.
    • Criterii de tranziție de la PECS la alte modalitați de comunicare.

    4. mai 2020 – 2020: Positive Psychology: Martin E. P. Seligman’s Visionary Science la Universitatea din Pennsylvania – Curs online autorizat.

    5. mai 2019 – 2019: Innovative Academic Course on Integrative Interventions for Children with Autism Spectrum Disorder, Universitatea de Vest din Timișoara, Curs realizat prin programul Erasmus în Italia, Bibione

    6. feb 2019 – 2019: Copiii au nevoie să fie văzuți și auziți la Universitatea de Vest din Timișoara – Conferinta organizată de Centrul de Educație, Cercetare și Asistență Socială, în parteneriat cu Departamentul de Asistența Socială‑ UVT și Asociația Inițiativă în Educație

    7. mai 2018 – 2018: Legatura între abilitățile motrice-atenție, învățare și comportament la copii preșcolari și școlari la Universitatea de Vest din Timișoara

    • Tematică: ‑ Funcțiile sistemului nervos folosite în procesul de învățare
    • Dezvoltarea motricității și implicatiile acesteia
    • Reflexe primitive la copii preșcolari și școlari Funcțiile parțiale ale procesului de învățare