Suplimente nutritive (aspartam!) - contin sau nu substante daunatoare
As vrea sa stiu parerea cuiva care stie despre ce vorbeste, deci daca nu stiti cu siguranta ca raspunsurile pe care vreti sa le dati sunt bune, sau daca vreti sa dati raspunsuri bazate pe vorbe auzite de pe la altii mai bine abtineti-va si haideti sa lasam persoane mai in cunostinta de cauza sa vorbeasca despre ceea ce am sa va intreb. Eu merg la sala si as dori sa iau suplimente nutritive.
Problema este urmatoarea: am citit pe etichete si am vazut ca suplimentele(majoritatea lor) contin "aspartam" sau "aspartic acid". Sunt cele doua acelasi lucru? Sau acidul aspartic(cum s-ar traduce) este altceva decat aspartamul? Eu am auzit ca aspartamul este cancerigen si ca mai are si alte efecte nocive. Daca ii intreb pe cei de la sala daca sunt bune proteinele toti zic: "Aaaaa sunt bune!!! ia fara nicio grija!!!";problema este ca ei nu sunt medici, vorbesc asa cum am spus eu mai sus din auzite.
Rog foarte mult pe cineva care stie despre ceea ce vorbeste sa ma lamureasca si pe mine care este treaba cu aspartamul, aspartic acid si cu suplimentele in general. Fac sau nu rau? Contin sau nu substante daunatoare?
Problema este urmatoarea: am citit pe etichete si am vazut ca suplimentele(majoritatea lor) contin "aspartam" sau "aspartic acid". Sunt cele doua acelasi lucru? Sau acidul aspartic(cum s-ar traduce) este altceva decat aspartamul? Eu am auzit ca aspartamul este cancerigen si ca mai are si alte efecte nocive. Daca ii intreb pe cei de la sala daca sunt bune proteinele toti zic: "Aaaaa sunt bune!!! ia fara nicio grija!!!";problema este ca ei nu sunt medici, vorbesc asa cum am spus eu mai sus din auzite.
Rog foarte mult pe cineva care stie despre ceea ce vorbeste sa ma lamureasca si pe mine care este treaba cu aspartamul, aspartic acid si cu suplimentele in general. Fac sau nu rau? Contin sau nu substante daunatoare?
5 comentarii