sarea de bucatarie?

05-10-2007
jflvibvib
Nu este medic/terapeut
jflvibvib
este sau nu recomandat perierea dintilor cu sare(dar cu bicarbonat de Na)?Dar daca am gingiile sensibile si dor
2 comentarii
0
09-10-2007, ora 00:00
Dr. Cosmin Marin
Stomatologie, Bucuresti, sector 6
Dr. Cosmin Marin
nu v-as sfatui deoarece sarea de bucatarie este cu muuuuult mai abraziva decat pasta de dinti si asta duce la ranirea gingiilor.
0
06-02-2008, ora 00:00
maseluta
Nu este medic/terapeut
maseluta
din cand in cand este bine sa folosesti si sarea pentru ca stiu ca dupa operatii dentare se foloseste ser fiziologic pentru curatarea locului iar acesta are in compozitie clorura de sodiu si apa pentru preparate injectabile.mai recomandat ar fi sa faci gargara cu apa cu sare dimineata.nu sunt medic dar am avut multe probleme cu dintii si am experimentat si asta.sper sa iti fie de folos.
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medici stomatologi, dentisti, cabinete stomatologice
Recomandă un stomatolog sau caută unul bun!
Medici-Stomatologi.ro este un proiect ROmedic care vă prezintă peste 7500 de cabinete și clinici de stomatologie din România. Avantajul acestui site este că pune mare preț pe recomandările pacienților. Găsiți prezentări detaliate ale serviciilor stomatologice, citiți recomandări, vă puteți programa online. Accesați site-ul
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Urinarea nocturnă, redusă prin limitarea aportului de sare
  • Consumul ridicat de sare ar putea induce setea doar pe termen scurt
  • Excesul de sare - riscuri pentru organism
  • Mai puțină sare adăugată în alimente, un risc mai mic de boli cardiovasculare
  • Tipuri de sare - beneficii şi dezavantaje, ce să alegem
  • Apetitul de sare diferă în funcție de sex