Probleme cu urinarea.. Putin si foarte des!
Salutare tuturor! De câțiva ani ma lupt cu o problema si am nevoie de orice fel de ajutor!
Mentionez ca lucrez ca sofer pe TIR si stau foarte mult timp in fund pe scaun, dar nu duc lipsa de activitate! (am in fiecare zi miscare fizica-incarc, descarc)
De vreo 4 ani de zile ma chinui cu o problema : ma urinez foarte des si putin si am dureri de spate, la baza spatelui(la rinichi mai exact), intepaturi si discomfort, mai ales daca stau cu spatele lipit de ceva, sau simt rece.
In urma cu cativa ani am fost diagnosticat cu colica renala si pietre la rinichi! ( SCUZAȚI-MI VA ROG termenii pe care ii folosesc, nu sunt foarte familiarizat cu medicina)
In urma unei urgente la spital(de durerea insuportabila pe care o aveam) am fost diagnosticat cu colica renala si pietre la rinichi (in numar de 6 toala, 2 la rinichiul stang si 4 la rinichiul drept, cea mai mare fiind de 4mm)
Am urmat un tratament de cateva lui, in mod repetat si de atunci imi fac analize aproximativ la 6 luni si ecografie abdominala
Mentionez ca pietrele au disparut pe baza naturala (eliminare) dar am ramas cu o urinare foarte desa si putina, uneori usturimi si senzatie de imposibilitate sa ma abtin (adica, cand imi vine sa urinez trebuie neaparat sa ma duc imediat)
Este foarte jenant si am un mare discofort in meseria mea sa fac asta foarte des, mai ales ca de multe ori nu am toalete la indemana si nu pot opri un camion de 20metri, oriunde!
Va rog frumos daca puteti sa ma ajutati! Orice sfat e bine venit!
Mentionez ca lucrez ca sofer pe TIR si stau foarte mult timp in fund pe scaun, dar nu duc lipsa de activitate! (am in fiecare zi miscare fizica-incarc, descarc)
De vreo 4 ani de zile ma chinui cu o problema : ma urinez foarte des si putin si am dureri de spate, la baza spatelui(la rinichi mai exact), intepaturi si discomfort, mai ales daca stau cu spatele lipit de ceva, sau simt rece.