Preput rosu cu bubite mici
Buna ziua! Am 18 ani si de cateva zile mi-au aparut niste bubite mici ca o iritatie pe varful penisului si zona este rosie.De asemenea imi e greu sa decalotez si ma ustura. Am mancarimi in aceea zona si uneori chiar ma ustura.Am observat ca si pe limba mi-a aparut un strat alb si decojit. Va rog frumos sa-mi spuneti ce as putea sa am si ce crema as putea folosi. Va multumesc !
3 comentarii
Posibil candida dar trebuie sa va vada un Dermatolog, sa faceti o analiza si sa va dea diagnosticul si tratamentul.
Nu stati asa pe termen nelimitat. Infectiile provoaca sterilitate.
Nu stati asa pe termen nelimitat. Infectiile provoaca sterilitate.
Acum mi-au disparut bubitele, dar mi se ia pielea cand decalotez si ma ustura. Dupa ce se ia ma ustura cand urinez si dupa putin timp trece pana se decojeste iar. Nu puteti sa-mi recomandati o crema, poate va trece de la sine.
Nu. Eu nu sunt medic. Imi pare rau. Trebuie sa te vada un medic Dermatolog sa iti puna un diagnostic.Sa iti dea crema si pastile in functie de boala pe care a gasit-o. Te pune intai sa faci un Test secretie.
Daca nu vrei sa iei trimitere la Dermatolog de la medicul de familie, te duci direct la o policlinica de stat si platesti consultatia 50-60 lei.
Problema se pune de unde ai luat aceasta boala ? Si fata respectiva tre sa faca tratament.
Ai optiunile inchise din setari. Nu ti se pot trimite mesaje pe privat.
Daca nu vrei sa iei trimitere la Dermatolog de la medicul de familie, te duci direct la o policlinica de stat si platesti consultatia 50-60 lei.
Problema se pune de unde ai luat aceasta boala ? Si fata respectiva tre sa faca tratament.
Ai optiunile inchise din setari. Nu ti se pot trimite mesaje pe privat.
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 4bubite albe la nivelul penisului