Pareza faciala de 9luni
Hei! Am 22 de ani si de 9 luni am pareza faciala. Povestea mea este: in februarie 2016 am fost la urgente(Ploiesti) cu aceasta pareza faciala a frigore, mi s-a dat un tratament, nu foarte bun(din cate am inteles trebuia ceva puternic de atunci), timp de o luna, apoi dupa o luna am fost la un neurolog la Bucuresti, mi-a dat o schema de medrol de 20 de zile cu vitamine. De la PRIMA PASTILA DE MEDROL a inceput sa treaca, iar intr-o luna(luna martie) nu am mai avut nimic, dar soc: Mi-a reaparut! In aprilie-15iunie am urmat acelasi tratament cu medrol si vitamine, am bagat si ceva perfuzii si degeaba...NICIUN EFECT. De la jumatatea lunii iunie si pana la sfarsitul lui septembrie am facut electroterapie si masaj la clinica Decebal Mehedinti(3 luni)-RECOMAND CLINICA DE LA PRIMELE SIMPTOME, pe toti i-a reparat care au venit imediat. Din fericire mi am revenit 60-70%, dar n-am mai putut continua deoarece sunt student in Bucuresti(de mentionat ca am fost in fiecare luni, marti, mieruri, joi, vineri din lunile de vacanta). Timpul nu mi-a mai permis sa ma duc la nicio clinica din Bucuresti de cand am inceput facultatea, deoarece si lucrez...
In prezent clipesc mai lent cu dreptul, dar important e ca ACUM clipesc, nu ma mai balbai, pot zambi, dar nu suficient, nu mai sunt stramb, dar spranceana si partea dreapta a fruntii nu o pot misca... zero!
Ce sa fac sa ma refac complet? CAT VA MAI DURA? Sa incerc acupunctura? Unde? 0727281544, daca ma poate ajuta cineva cu un sfat bun..
In prezent clipesc mai lent cu dreptul, dar important e ca ACUM clipesc, nu ma mai balbai, pot zambi, dar nu suficient, nu mai sunt stramb, dar spranceana si partea dreapta a fruntii nu o pot misca... zero!
Ce sa fac sa ma refac complet? CAT VA MAI DURA? Sa incerc acupunctura? Unde? 0727281544, daca ma poate ajuta cineva cu un sfat bun..
1 comentarii