O mare dilema sa ma operz sau nu?
Eu am 30 de ani si acum 10 ani am avut un nodul la san pe care l-am extirpat.Era de natura benigna, o tumora philodes.De atunci nu am mai avut probleme pana acum cand am descoperit un nodul mai mic dar la celalalt san.Am facut mamografie si dr mi-a spus ca ar tb sa ma operez daca este dur.Am fost la fundeni si un alt medic mi-a spus sa stau linistita ca nu-i nici o pbl.
Intrebarea mea este ce sa fac?Sunt 2 pareri total diferite, unul spune sa ma operez iar celalat sa stau linistita.
Intrebarea mea este ce sa fac?Sunt 2 pareri total diferite, unul spune sa ma operez iar celalat sa stau linistita.
4 comentarii
De obicei medicii in Romania au diferite pareri si lucreaza ca indivizi, nu ca echipa. E necesar sa ceri o a treia parere, sa stai la o discutie pentru ca ai o decizie de luat. Iti recomand sistemul privat, sunt aceeasi medici, insa au alt devotament.
Ms pentru raspuns, mamografia a fost facuta la privat si dr de acolo mi-a spus ca tb sa ma operez.iar cel de la fundeni mi-a zis ca nu-i o pbl.Am mers acolo ptr ca am considerat ca ei au experienta in ceea ce priveste cancerul de san si pot face diferentieri.
In privinta cancerului de san chirurgii oncologi de la Fundeni sunt printre cei mai priceputi in domeniu si cinstiti, dar nu strica si un al treilea consult.
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 4Ce inseamna ectazia ductala bilaterala?
- 6Noduli la sani!
- 11Acum 2 ani mi-a aparut o formatiune la sanul stang foarte mica...
- 3contraceptivele si nodulii la sani la 40 de ani
- 9tumoara mamara solida
- 3barbat 46 ani nodul mamar
- 4noduli vechi la sani si interventie chirurgicala
- 6nodul de marimea unui bob de mazare chiar deasupra sanului stang
- 10formatiune dureroasa la nivelul sanului, ecografie mamara
- 9va rog, un raspuns la nodul la sanul stang