Nicotina - la ce ma expun daca continui sa o consum ?
Buna ziua/seara.Azi se intamplinesc 2 luni de cand am renuntat la tigari si am inceput sa vapez, dar inca consum nicotina, am de gand sa o las dar sunt nehotarat pentru ca imi cam plac efectele ei, imi puteti spune la ce ma expun daca continui sa o consum ? Este vreo sansa sa ma imbolnavesc la inima sau la orice altceva ? multumesc
9 comentarii
Mentionez ca am 21 de ani si am fumat tigari 6-7 ani aproape in fiecare zi dar nu am avut vreodata probleme mai mari decat un usor sevraj
Inteleg ca ati inceput sa fumati de pe la 14 ani. Felicitari! Este foarte probabil ca varsta biologica a corpului Dumneavoastra este de vreo 30.
Studiile despre efectele fumatului asupra corpului uman/sanatatii, facute in ultimii 50 ani sunt irelevante. Nu vi se poate intampla nimic. Intotdeauna se intampla altora.
Bucurati-va de vapat. Nicotina este esentiala pentru viata. De aceea zeama de tutun este folosita traditional ca insecticid.
Restul sunt detalii.
Studiile despre efectele fumatului asupra corpului uman/sanatatii, facute in ultimii 50 ani sunt irelevante. Nu vi se poate intampla nimic. Intotdeauna se intampla altora.
Bucurati-va de vapat. Nicotina este esentiala pentru viata. De aceea zeama de tutun este folosita traditional ca insecticid.
Restul sunt detalii.
La varsta aceea toata lumea pe care o cunosteam fuma cel putin 3 tigari pe zi, eu am fumat chiar mai devreme cateva tigari, dar intrebarea mea era despre vapat, o doamna doctor mi.a spus ca daca nicotina blocheaza anumite vase de sange pot face si infart dar nu ar trebui sa.mi fac griji penttu ca sunt tanar, iar pe internet am gasit inclusiv studii ca nicotina ar fi inofensiva iar in cantitati mici ar putea proteja inima de boli, imi puteti spune va rog fara sarcasm daca nicotina este periculoasa, , ?? Multumesc