mi se scoala greu
salut am 19 ani, sunt student, iar imediat incepe sesiunea, sunt foarte stresat din cauza asta si nu prea imi mai sta capul la sex, ieri cand m-am excitat cu prietena mea mi s-a sculat dar nu ca inainte, adica era flexibila, si dupa ne-am oprit si s-a culcat imediat, e din cauza stresului? sunt foarte speriat, ajutati-ma va rog
2 comentarii
Penisul este un foarte fin si exact indicator al starii generale a barbatului (dpdv psihic, fizic, emotional). Aveti raspunsul cuprins in intrebare - faptul ca sunteti stresat si obosit face ca sexual sa nu functionati normal. Poporul spune ca cele doua "capete" nu pot functiona in acelasi timp: daca in "cel de sus" sunteti incarcat, obosit, ingrijorat etc. cel de jos nu poate functiona.
Linistiti-va, sesiunea trece si lucrurile vor reveni la normal. Adica atunci cand vreti sa faceti sex nu va mai ganditi la altceva...
Valentin Pescaru
psiholog-psihoterapeut-sexolog
Linistiti-va, sesiunea trece si lucrurile vor reveni la normal. Adica atunci cand vreti sa faceti sex nu va mai ganditi la altceva...
Valentin Pescaru
psiholog-psihoterapeut-sexolog
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 2disfunctii erectile
- 6Clinica On
- 4nu mai am chef sa fac sex
- 1mă termin repede ce pot face?
- 4Erectie si ejaculare slaba
- 10ejaculare precoce urmata de erectie slabuta
- 1Erectie slaba sau deloc. Varicocelul sa fie de vina?
- 4disfunctie erectila
- 3Astept un sfat urgent!!! in stare de erectie nu mai are aceeasi marime ca inainte si este cam moale
- 1Ajutor va rog. Am probleme cu erectia
- 2Erectie slaba
- 1Probleme cu erectia si ejaculare prematura
- 3Probleme sexuale
- 7Impotenta sau?
- 2ANxietatea de performanta
- 0Problema erectie
- 2Disfunctie erectila (cred) ajutor
- 6Masturbarea mi-a distrus viața!!!
- 1Probleme în erecție