insuficienta gonadotropa

19-09-2008
nikii6
Nu este medic/terapeut
nikii6
Sunt un om normal cu o functie buna intr-o societate, precizez asta de la inceput pt. ca am inteles ca oamenii cu diagnosticul meu sunt retardati mintal.nu am avut menstruatie niciodata doar daca luam anticonceptionale.acum 2 ani am fost la un mare centru de diagnosticare si mi sa pus diagnosticul de :hipoplazie hipofizara, insuficienta gonadotropa si emty sella partial iar ca tratament anticonceptionale.de atunci nu mai am curajul sa merg la nici un medic, vreau un copilas si eu, vreau o familie, ma doare sufletul sa constat ca boala mea este f.grava.
As vrea sa stiu daca exista in lumea asta un tratament pt.asa ceva.vreau sa incerc, poate diagnosticul e gresit sau nu stiu, vreau sa-mi fac curaj sa o iau de la capat dar vreau sa stiu daca exista in lume ceva pt.mine.la endocrinologi am fost ani la rand si m-au plimbat degeaba prin spitale fara macar sa-mi puna un diagnostic.
Sunt sigura ca sunt si medici buni si va rog pe toti care stiti ceva despre asta sa ma ajutati.nu ma simt rau, nu am probleme sunt un om absolut normal la prima vedere.vreau parerea unui medic ca nu mai stiu ce sa cred.
Va multumesc din suflet.
15 comentarii
0
19-09-2008, ora 00:00
nikii6
Nu este medic/terapeut
nikii6
am uitat sa precizez daca conteaza ca am 25 de ani si m-am ingrasat f.mult in ultimii ani
0
29-09-2008, ora 00:00
Terapeut Holistic Niculae Nicuşor (Mr. Nick)
Medicina naturista, complementara, alternativa
Buna!

Boala de care suferi tu Empty Sella Syndrome (ESS) - (Sindrom de sa turceasca goala) este o afectiune foarte rara dar nici pe departe imposibil de tratat; se poate apela la o operatie chirurgicala, tratament endocrinologic care sa siplineasca insuficienta hipofizara etc. Nu stiu cine ti-a spus ca oamenii care sufera de acest sindrom sunt retardati mintal, tot ce pot sa iti spun este ca sunt foarte rare cazurile de oameni retardati mintal in aceasta afectiune!