Durere de cap 5 zile

25-05-2016
Marcone13
Nu este medic/terapeut
Marcone13
Ma doare capul destil de serios de sambata dupa-masa! Ametesc la miscari bruste sau cand schimb vederea repede de pe un obiect pe altul, am tot timpul o stare de oboseala si parca si stomacul ma doare! Vreau sa precizez ca durerea de cap e in mai multe zone si in fata si in spate si la tample! Sunt in Londra, iar medicii de familie de aici sunt destul de slab pregatiti(ieri mi-a spus ca din cauza ca folosesc betigase de urechi-le folosesc de 20 ani) si nu pare inca destul de grav cat sa ma trimita la rmn si chiar daca ma trimite am sa astept foarte mult undeva la minim 30 de zile pt ca listele sunt lungi! Sa merg la privat la rmn e 200.00£ si vreau doar sa aud parerea medicilor romani, daca ar fi nevoie neaprata de rmn? Tin sa mai precizez ca vineri, cu o zi inainte de durerea capului m-am lovit la cap dar nu a fost prima oara, nu parea ceva grav deloc! Va multumesc anticipat!
3 comentarii
0
25-05-2016, ora 17:05
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Consult Neurologie, Reumatologie (sa nu fie ceva la cervicala).
Puteti misca capul stanga dreapta cu usurinta ?
O radiografie la cervicala ar ajuta.
0
25-05-2016, ora 21:40
Marcone13
Nu este medic/terapeut
Marcone13
Multumesc in primul rand! Da, pot misca stanga drapta cu usurinta! Cu vederea e mai greu(stanga-drapta) parca ma doare in spatele ochilor cand ma uit brusc inspre stanga sau dreapta!
0
26-05-2016, ora 00:19
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Atunci mergeti direct la Oftalmologie sa va puna la dioptron.
Cerificati cu mana tinand un ochi inchis daca vedeti la fel de bine cu stangul si cu dreptul.

Pentru putin !
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • De ce apar durerile de cap (migrenele)?
  • Durerea de cap după somn