De vreo 2 zile simt ca am ceva in gat, ca un nod
Buna seara!De vreo 2 zile simt ca am ceva in gat, ca un nod si nu imi da voie sa respir sau sa inghit.Se poate sa aiba vreo legatura cu vreo dereglare a glandei tiroida?Mentionez ca pana acum 2 ani aveam 50-55 kg, am slabit brusc, iar de 2 ani nu mai pot sa depasesc 47-48.La analizele la sange nu mi-a iesit vreo infectie, decat aslo marit pe la vreo 200-220 si am facut moldamin.In schimb analize hormonale nu am facut, nu stiu in ce constau si imi este frica.Am 21 de ani, sunt studenta si cineva mi-a zis ca s-ar putea sa fie si de la stres, dar ce ar putea sa fie, va rog din suflet, puteti sa imi raspundeti?Va multumesc!
3 comentarii
Nu exista motiv sa-ti fie frica de un consult de specialitate si de un diagnostic corect. Nu fac reclama, desi sunt terapeut bowen, insa aceasta terapie se adreseaza direct intregului corp pentru echilibrare, asa ca ai aceasta solutie blanda, dar cu efecte cu adevarat miraculoase
Mergi intai la endocrinolog pentru a elimina o posibila problema cu tiroida. Repeta-ti ASLO si fa si analize de tiroida (T3, T4, TSH). Daca nu este aici cauza, atunci intr-adevar este pe sistem nervos si putem stabili o consultatie. Dar numai dupa ce elimini celelalte cauze.
Va multumesc din suflet pt raspuns!Am sa tin cont de sfaturile dvs si apoi mai vad cum evolueaza!O zi buna!
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 6corp strain in gat
- 45simt ceva in gat
- 3Senzatii ciudate: ca niste mici intepaturi in zona centrala si catre inimia... o stare de emotie
- 9durere in piept si nod in gat
- 6Ce boala am tinand cont de urmatoarele simptome...?
- 3Puroi si nod in gat
- 8Senzatie de nod in gat din ce in ce mai suparatoare
- 4Nod in gat, sufocare sub marul lui adam
- 3Senzatie de nod in gat
- 1Senzatie corp strain gat